lauantai 1. helmikuuta 2014

1 Helmikuuta

Mun on tehnyt joka päivä mieli päivittää blogia tälläviikolla muttei yksinkertaisesti ole ollut mitää päivitettävän arvoista...  En tiedä onko nytkään mutta pakko nyt silti tulla jotakin postaamaan ettette luule että oon kuollut tai jotain :D

Ollaan nyt yritetty etsiä jotain kivaa matkaa meille viikolla kahdeksan mutta vieläkään ei ole löytynyt mitään. Haluttais kuitenkin johonkin lämpimään eikä mihinkään missä on suunnilleen +10 lämpötila. Meiän matkaan on nyt enää vaan pari viikkoa aikaa joten tässä alkaa tulla nyt aika kiire. Toivonkin että löydettäis joku kiva ja halpa äkkilähtö vaikkapa kanariansaarille tms.


J osti mulle viimeviikon lauataina ihania vaaleanpunaisia kukkia ja ne on mulla vieläkin hengissä! Yleensä kaikki mun kasvit kuolee tosi nopeasti sillä oon ehkä mailman epäviherpeukaloisin ihminen. :D


Mun viimeaikojen lempparitekeminen: Walking dead, cittarin salaattibaarin salaatti, sekä susut. Ihan parhautta <3

Oon muuten nyt jo viikon ajan ollut koulunkautta työharjottelussa yhdessä Järvenpääläisessä ompelimossa ja oon tykännyt tosi paljon! Teen siellä lähinnä kaikkia söpöjä lastenvaatteita sekä sisustusjuttuja. Nyt muhun on iskenyt taas kunnon sisustuskärpänen ja näin jopa unta että olin ostamassa uutta sohvaa meille. Haluaisin hieman vähentää meidän talon sisustuksesta mustaa väriä sekä lisätä hieman harmaata ja ruskeaa ettei tämä olisi niin mustavalkoinen. Ostin juuri tänään ihanan valkoisen torkkupeiton mutta se on parhaillaan pyörimässä pesukoneessa joten kuvia siitä varmaankin sitten ensipostauksessa.


On muuten aika ihanaa kun oon nyt saanut nukkua joka aamu noin 15 minuuttia pidempään kun en oo jaksanut meikata tuonne työharjotteluun koska siellä ei ole asiakaspalvelua niin ihansama miltä näyttää. Hiuksillenikaan en ole jaksanut tehdä yhtään mitään muuta kuin vaan harjata ne. Tää on siis pientä lomaa mun iholle ja hiuksille kun en laita meikkiä saatika tupeeraa hiuksia.


Kuten olettekin jo luultavasti huomanneet että blogini ulkoasu on hieman muuttunut. Vaihdoin bannerin sekä tein muita pieniä muutoksia mm. vaihdoin otsikon värin vaaleanpunaiseksi ja pari muuta juttua. Mitäs pidätte uudistuneesta blogistani? ;D Vaihdoin myös tuossa postauksen alapuolella näkyvät jutut (?) joten klikkailkaa ihmeessä oliko tämä postaus kiva, mielenkiintoinen vaiko tylsä. Niin sitten tiedän vähän että mitä tykkäätte lukea ja mitä ette.

12 kommenttia:

  1. ihana tää uus ulkoasu ! ♥ ja kaunis sä :)

    VastaaPoista
  2. GAAAAAAH KUOLA VALUU!!! MINTTUSUSUT!!!!! <3 <3 <3 <3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah :Dd siis joo noi minttususut on parhautta <33!

      Poista
  3. kiva postaus, oot todella kaunis! :)

    VastaaPoista
  4. Kiva uusi ulkoasu! :) Tykkään sun Blogista muutenkin tosi paljon! :) bananasplitbeauty.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. tykkään tästä ulkoasusta tosi paljon :)

    ♥ http://tsiigaatvoittajaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Ihania kukkasia! :> Onko noi leikkokukkia vai ruukussa? Mä ajattelin kans ostaa viimestään perjantaina kukkia kotiin. Ne piristää niin ihanasti. :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin on <3 noi on ruukussa :) kannattaa ;)!

      Poista