lauantai 8. helmikuuta 2014

Always be the woman a man needs, not the woman that needs a man


Katson tässä samaan aikaan telkkarista kummankaa:ta ja päivittelen blogia. On muuten ihan paras sarja tuo kummankaa! :D Huomaa että noi kaikki sarjan ohjaajat ja tekijät on naisia koska toi huumori ainakin uppoo muhun ihan täysillä. Joihinki kohtauksiin pystyy myös ite samaistumaan aika hyvin :D Suunniteltiin joskus kavereiden kanssa että pidettäisiin tyttöjen ilta ja katsottaisiin kummankaa maratoni mutta vielä ei olla tätä ideaa keritty totetuttaa. Toinen yhtä hömppäohjelma on sinkkuelämää ja sekin on kyllä vähintään yhtä hyvä sarja. Mulla onkin tullut tavaksi joka perjantai ja lauantai ilta (jos en ole jossain muualla) katsoa telkkarista tulevat kaksi kummankaa jaksoa sekä sen jälkeen heti sinkkuelämää jaksot.

Mun sisko kävi eilen meillä ja tongittiin about kaks ja puol tuntia mun vaatehuonetta ja myin mun siskolle aika kasan vaatteita ja asusteita. Ihanaa saada edes hieman tyhjemmäksi tuota vaatehuonetta kun se on ollut niin täynnä jo pari kuukautta! Sitten kun mun sisko oli lähtenyt ja aloin laittelemaan vaatteita takaisin hyllyille sekä hieman vaihtamaan järjestystä, löysin pari juttua mitkä oon ihan täysin unohtanut esitellä teille! Nää on kyllä ollut mun vaatehuoneen syövereissä niin kauan etten enään muista paljonko mikäkin on maksanut mutta eipä se nyt varmaan hirveästi teitä haittaa? :D

Hame Ginatricotista
Oliivintuoksuinen vartalovoide järvenpään Bodyshopin loppuunmyynneistä
Luomivärisetti Emotionista

Uusi Gantin neule kirppikseltä (muistaakseni noin 10e?)   


Toi vaatehuone on kyllä kunnon kankkulankaivo kun sinne aina hukkuu kaikkea ja sitten aamulla kiireessä kun yrittää etsiä jotai tiettyä vaatetta tai korua niin ei meinaa löytyä millään :D Tuo Gantin neule oli kyllä huippulöytö! Niin ihanan lämmin ja pehmeä. En kyllä ymmärrä miksi joku ihan uuden Gantin neuleen myy kirpputorilla ja vielä noin halvalla, mikäli nyt hinnan oikein muistan, mutta mut tuntien en ois kyllä maksanutkaan kirppisvaatteesta yhtään ton enempää.


Kävin tuossa jokunen aika sitten kaverin kanssa syömässä kiinalaisessa ja ai että nyt tekis kyllä niin mieli nuudeleita ja friteerattua kanaa ♥ Miks mun piti löytää tää kuva mun kamerasta just kun mulla on kauhea nälkä... Söin viimeksi aamulla kymmenen jälkeen kun käytiin J:n kanssa hesessä aamupalalla kun kotona jääkaappi huusi tyhjyyttään. Kyllä, hesburgerissä aamupalalla. Ei ehkä mikään perinteinen aamupala mutta parempi se on aamulla syödä epäterveellisesti kun illalla koska sittenhän siinä on kokopäivä aikaa kuluttaa ne kalorit pois :D Tosin oon siitä asti vaan istunut tässä sohvalla joten hyvin näyttää kuluvan siis....
Käyn nyt tekemässä itelleni jotakin pientä purtavaa ja jatkan kummankaan katsomista. Tän viikonlopun aikana on kyllä tullut useampi tunti naurettua hömppäsarjoille ja leffoille :D
Oikeen mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille ♥

12 kommenttia:

  1. kivoja höpötyksiä:) ja ps aivan ihana toi ginan hame!!!

    VastaaPoista
  2. Oi kiva löytö toi Gantin neule, hintalappuki vielä kii! Vois itekkin lähtee kirpparille kiertelee :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinpä! :) kannattaa :) kirppareilta tekee välillä huippulöytöjä :)

      Poista
  3. Kiva blogi! Oot tosi nätti ! :)

    VastaaPoista
  4. Tosi hyvä löytö tuo Gantin neule! :)

    VastaaPoista
  5. Ihana kirjotustyyli sulla! :) ja tuo Kumman kaa on kyllä hulvattoman hauska ohjelma! ❤️

    VastaaPoista