torstai 6. helmikuuta 2014

Beigeä ja minttua

Päätin tänään poiketa pikaisesti kirppiksellä vaikka yleensä käyn niissä vain viikonloppuisin kun on kunnolla aikaa. Onneksi menin sillä löysin kaksi superkivaa laukkua sekä farkkupaidan mikä on ollut ostoslistalla ikuisuuden.

Beige laukku 6e / mintunvärinen laukku 3e   


Kummatkin niin kivoja ♥ En tiedä että mitä merkkiä kumpikaan noista on mutta eipä sillä ole mitään väliä edes. Mintunvärinen laukku pääsikin jo heti käyttöön koska halusin vähän väriä mun muuten niin mustaan perus ilmeeseeni. Käytän yleensä aina yhtä laukkua tietyn aikaa ja sitten ostan uuden tai alan käyttämään jotain vanhaa laukkuani. Nyt en kyllä voi enään näiden jälkeen ostaa yhtään enempää laukkuja ennenkuin oon myynyt noita vanhoja johonkin koska mun vaatehuone pursuaa laukuista joista käytän ehkä vain 1/4 osaa.

h&m:n farkkupaita 3e

Kuten varmaan täälläkin taisin mainita että mun edellinen melkein identtinen farkkupaita oli mulle vähän liian pieni, ja aina kun koukistin kättä niin se puristi käsitaipeesta niin että niihin taipeisiin tuli sellaisia pieniä mustelmia. Mun käsitaipeet näytti siis ihan joltain narkkarin käsitaipeilta :D Not good. Annoin paidan sitten mun pikkuveljelleni mutta se oli sitten sillekkin liian pieni. Kauhee kun noi lapset kasvaa nykyään nopeasti..


Huomenna se oiskin sitten taas perjantai ♥ ja enää ens viikko niin mun loma alkaa! En millään malttais odottaa vielä viikkoa että pääsee lillumaan kylpylän ihaniin porealtaisiin ja nukkumaan hotellissa, sekä tietysti syömään hotelliaamupalaa ♥  Kannan sitten kameraa mukana koko loman ajan niin saatte tekin vähän erilaista luettavaa vaihtelun vuoksi :)

10 kommenttia:

  1. Sunkin blogi on ihana :) Samoin sun ostokset, banneri ja sinä :D <3

    VastaaPoista
  2. Vitsi, ihan superkiva tuo mintunvihreä laukku.

    VastaaPoista
  3. Hei kiitti ihanasta kommentista :) oot super kaunis, ihana blogi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu eipä mitään! :) kiitos paljon ^^!

      Poista
  4. Voi luoja, miten kivoja kirpparilöytöjä teet, ihan kateeks käy! :D Muutenkin kiva blogi sekä kaunis kirjoittaja. Taidampas ihan lukijaksi jäädä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha nojoo kieltämättä kirppiksiltä tulee aina löydettyä kaikkea kivaa :D kiitos paljon <3! olipa piristävä kommentti ^^

      Poista