keskiviikko 12. helmikuuta 2014

If the world was blind, how many people would you impress?

Kävin taas eilen kirppiksellä kun teki mieli vähän shoppailla jotai uutta kivaa. Kävin kylläkin eri kirppiksellä kuin yleensä mutta silti löytyi tosi paljon kaikkea ja vielä superhalvalla! Joten eimuutakuin tässä ois taas tänkertaiset kirppisostokset :

Elloksen leopardikorkkarit 4e ♥  
Harmaa neule 3e / Ginatricotin peplum hame 3,50e ♥
Nellyn superihanat korkkarit 6e ♥
Armeijanvihreä takki 10e

Mikäs oli teidän lemppariostos tälläkertaa? :) Mun lemppari taitaa olla tuo peplumhame koska tollasta oon etsinyt jo ikuisuuden. :)


En yleensä ikinä postaile tälleen aamulla ennen koulua / työharjottelua mutta nyt oli taas pakko päästä vähän kirjottelemaan kun eilen jäi postaus tekemättä kun katsoin putkeen niin monta jaksoa the walking deadia että kello alkoi olla jo puoli kahdeksan ja sitten salkkareitten jälkeen en enään jaksanut avata konetta ollenkaan. Nää viikot kuluu muuten ihan sikanopeesti! Vastahan oli viikonloppu ja nyt on mukamas taas keskiviikko... Eiks se joku sanontakin kuulu niin että mitä vanhemmaksi tulee sen nopeammin aika menee...

Nojoo mä tästä lähdenkin nyt pesemään hampaita ja etsimään vaatehuoneesta jotakin sopivaa päällepantavaa. Moikka ♥!

13 kommenttia:

  1. Pakko kyllä kysyä, mihin ihmeeseen tarviit näitä kaikkii vaatteita ja korkkareita ? :D mut kivoja ostoksia löysit, ite tykkäsin eniten leopardikorkkareista:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiks vaatteita ja kenkiä yleensä käytetä päällä...:DD tai niin mä oon ainaki ymmärtäny et se on niiden tarkoitus

      Poista
    2. haha :D niin mä oon kans ymmärtänyt :D mutjoo en mä näit nyt ehk mitenkään erityisen kovasti tartteis mut kun noin halvalla saa niin miksei sit ostais... :D

      Poista
  2. Tämäpä vasta kivalta blogilta vaikuttaakin ja tuo banneri jos mikä, on upea! :) Tuo neule ja peplum-hame, oijoi!

    VastaaPoista
  3. Tää nyt ei liity mitenkään aiheeseen mutta aattelin sulta silti kysyä! Nii ku meillä on koulussa esitelmä joka pitää pitää yksin, ja mä pelkään ihan hirveesti yksin esiintymisiä ni oisko sulla mitää vinkkiä miten sitä pelkoo vois hallita vähä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm oon ite kans ihan samanlainen että en tykkää esiintyä yksin mutta kun menee sinne pitämään sitä esitelmää niin kannattaa vaan ajatella että kaikki muutkin joutuu tän esittämään ja varmasti et ole ainoa jota jännittää, sekä kannattaa hengittää vaan syvään ja yrittää mennä sinne sellaisella reippaalla fiiliksellä :) Onnea esitelmään!

      Poista
  4. Aivan älyttömän ihanat noi kummatki leopardi korkkarit! :) ♥

    VastaaPoista
  5. Nuo nellyn korkkarit oli aivan tajuttoman ihanat :o ite en hirveemmi korkkareista tykkää mut wou, noi on tosi kivat!

    ♥ http://tsiigaatvoittajaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :)! joo itekki käytän melkeimpä aina vaan matalia kenkiä mutta jostain syystä korkkareita tulee silti välillä hamstrattua :D

      Poista
  6. No huhhuh mitä löytöjä oot tehnyt! Mä löydän vaan aina kaikkea vähän liianki erikoisia mukamas-löytöjä joita ei ikinä tuu käytettyä. Oon jossain ihme Carrie Bradshaw -fiilareissa aina kirppiksillä kun luulen, että voin pukeutua ihan mihin vaan coolisti ja sitten nää "löydöt" jää kaapin perälle :D Ihanat Nellyn nilkkurit <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha joo mulla on välillä kyllä ihan sama juttu että ostan jotain mukamas kivaa koska sen tyylinen vaate on ollut just vaikka carriella päällä mutta sitten kun sen ite laittaa päälle niin ei sovi kyllä yhtään :D

      Poista