tiistai 4. helmikuuta 2014

Kaksi paria uusia korkkareita

Kävin tuossa yksi päivä hakemassa postista paketin jota olinkin jo tovin odotellut. Ostin nimittäin torista kahdet supermageet korkkarit! ♥ Mun sisko tais mulle joskus sanoa että aina mä ostelen korkkareita vaikken niitä edes koskaan käytä :D Eheh.. Voin puolustautua sanomalla että no kyllä mä niitä käytän silloin kun otan kuvia itestäni! Ja onhan se hyvä olla korkkareita kaapinpohjalla jos vaikka tulee jotkut hienommat juhlat mihin pitää laittaa korkkarit. En kyllä rehellisesti sanottuna muista milloin viimeksi olisin tälläisissa juhlissa ollut. Linnanjuhlien kutsua odotellessa...


Pure love ♥ Nimesinkin jo nää jälkimmäiset korkkarit tappajakorkkareiksi, ei sillä että nää ois hullun korkeat mutta noiden koroissa olevien piikkien takia. Ne olikin ne syy miksi mä alunperin näihin ihastuin. Pahoittelut muuten hieman huonolaatuisista kuvista... Otin ne mun kännykällä koska kameran akku oli juuri latautumassa ja viimeisetkin päivänvalot alkoi olla jo vähän kortilla.


Ihanaa huomenna saa nukkua vähän pidempään kun meen työharjotteluun vasta kymmeneksi ♥ Mun tuurilla kuitenkin herään silloin normi aikaan kun oon siihen jo tottunut... :D
En ole muuten varma että kerroinko jo täällä blogissa siitä että mun ja J:n ulkomaanmatkasuunnitelmat meni vähän mönkään? Ei vaan yksinkertaisesti löydetty mitään tarpeeks lämmintä paikkaa joka ei kuitenkaan olisi missään huitsin nevadassa. Ja sitten jos ois mennyt jonnekkin pidemmälle niin olisi pitänyt ottaa rokotuksetkin jo aikaa sitten. Noh onneksi loma ei sentään mee vaan kotona istuessa vaan ollaan menossa mm. kylpylään, hotelliin, sealifeen ja luultavasti jonnekkin muuallekkin jos nyt keksittäis että minne. Jos tiiätte jotain kivoja lomanvietto tapoja niin kertokaa ihmeessä! Mun pää lyö nimittäin ihan tyhjää :D

16 kommenttia:

  1. Kivoja kenkiä, noi Nellyn kenkälaatikot on niin ihania!

    http://js-heart.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Oot tosi nätti ja tykkään sun tyylistä!<3 Banneris oli kans tosi ihana:3

    VastaaPoista
  3. Noi vaaleanpunaiset korkkarit on ihanat! Mulla ei kyllä riittäisi rohkeus kyseisiin, mut onneks kaikkee ei tarvii itse kokeilla, kun voi ihailla muiden päällä :) Bannerisi on aivan älyttömän hieno, tykkäsin kovasti :)

    http://stayclassywithk.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep niin noi on <3 hahah ;D joo kyllä mäkin mietin että onko noi nyt vähän liian överit mutta onneks ostin kun tykkään noista tosi paljon :D
      kiitoksia ! :)

      Poista
  4. Vau! Noi vaaleenpunaset korkkarit on upeet! Itekkin oon halunnut ton tapasia pitkään, mutta oon valmiiks jo niin pitkä niin ei tuu kyllä korkkiksia usein edes käytettyä:D Voishan noita tietysti kaapinpohjalle kasata:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep noi on kyl <3! haha joo mulla on vähän sama juttu että aina kun pistää korkkarit jalkaan tuntee olonsa ihan liian pitkäks :D

      Poista
  5. täällä on tarpeeksi lämmintä ja lähellä: http://www.skyscanner.com/transport/flights/hel/mla/140218/140223/airfares-from-helsinki-vantaa-to-luqa-malta-international-in-february-2014.html?rtn=1

    VastaaPoista
  6. Tuolla on tarpeeksi lämmintä: http://www.skyscanner.com/transport/flights/hel/mla/140218/140223/airfares-from-helsinki-vantaa-to-luqa-malta-international-in-february-2014.html?rtn=1

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi ois kyl hyvä. harmi kun varattiin jo kylpylä ja hotelli. Tonne vois ehkä mennä kesälomalla

      Poista
  7. Aikas hienoja molemmat! Noi vaaleanpunaiset on ehkä vähän enemmän mun mieleeni. :))

    VastaaPoista
  8. Kääks! Mikä kissa tuolla bannerikuvassa! Ihan huippukanis kuva <3

    ❤: Lotta / My Happybubble

    VastaaPoista
  9. Pakko oli tulla pika lurkkaukselle ja palaan paremmalla ajalla mutta wau vaan itsellesi! Upea:) tänne palaan vielä!

    VastaaPoista