sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

Lauantai ja sunnuntai risteilyllä

Lähdettiin kahdeksan hengen porukalla lauantaina vironristeilylle, meitä oli siellä laivalla minä, mun veli, iskä, setä jne. Meillä oli vierekkäiset hytit jotka sijaitsi siellä ihan pohjalla 2 kerroksessa :D Kun päästiin laivaan, vietiin tavarat hyttiin ja lähdettiin samantien buffettiin syömään. Meille oltiin varattu iso kahdeksan hengen pöytä ja istuttiinkin siellä ainakin pari tuntia syömässä.


Aloitin syömisen salaattilautasella, sitten hain lihaa, perunoita sun muuta lämmintä ruokaa, sen jälkeen söin jälkkäriä ja jälkkärin jälkeen päätin syödä vielä toisen lautasellisen salaattia.

Haha tosi kauniisti aseteltu noi kaikki tohon lautaselle :D...

Noiden jälkkäreiden jälkeen olin jo ihan täynnä mutta hain silti vielä lasin valkkaria (josta en edes oikeestaan tykännyt) sekä salattia. Kun olin syömässä sitä salaattia niin sieltä seasta löytyi aika "mukava" ylläri. Jos nyt luette tätä postausta ja syötte samaan aikaan niin skipatkaa nää seuraavat lauseet :D Anyways.. siellä salaatin joukossa oli sellainen ruskea toukka... hyi hitto mua ällöttää se vieläkin niin paljon.. Onneksi se sentään ei ollut elävä. Sanoin siitä sitten jollekkin tarjoilijalle joka sanoi vaan että aijjaa no mä sanon tästä kokille ja häipyi sen lautasen kanssa jonnekkin. Eipä siitä tarjoilijasta sitten enään mitään kuulunut joten häivyttiin sieltä sitten takaisin hyttiin. Luulisi että tollasessa kalliissa buffetissa tarkistettaisiin vähän paremmin ne salaatit? Se ei ollut edes mikään pieni ja huomaamaton toukka.. Otin siitä sitten kuvan ja mietin että pitäiskö tosta tehdä jonkin näköinen reklamaatio vai jättää asia vaan tähän. Mitä ootte mieltä?


Kuvasaldo laivalta on aika pieni koska en jaksanut oikeen kantaa kameraa mukana siellä jokapaikassa. En myöskään jaksanut laittaa mitään erityisen hienoja vaatteita tai koruja, laitoin vaan perus farkut ja peplumtopin.


Jossain välissä kun hengailin siellä mun veljen kanssa niin joku suunnilleen mun ikäinen jätkä tuli siihen sitten jotain puhumaan mun veljelle ja sitten lopuksi se kätteli sitä ja antoi samalla sille 20 euron arvoisen pelimerkin ja häipyi paikalta. Ei vieläkään tiedetä että miksi se sen mun veljelle antoi mutta aika jees! Käytiin sitten inffossa vaihtamassa sen rahaksi kun oltiin lähdössä laivasta :) Ehkä se tyyppi oli joku rikas jolla on varaa jaella tuntemattomille ihmisille rahaa :D Siellä laivalla oli kyllä taas sellaista porukkaa että huhhuh. Aamulla kun lähdettiin niin meidän vastapäisessä hytissä oli joku mies sammunut sinne ja se ei suostunut millään heräämään joten ne laivan työntekijät joutui hakemaan jostain rullatuolin ja raahaamaan sen miehen sen tuolin avulla pois laivasta.. Ei näin..


Mua jotenkin väsytti tosi paljon eilen illalla enkä jaksanut mennä pahemmin riehumaan mihinkään laivan yökerhoon vaan istuttiin sitten siinä pari tuntia siellä keski ikäisten humppapaikassa jossa esiintyi joku bändi. Joku tulikin multa kysymään että mitä sä täällä istut ja että mikset oo tuolla yökerhossa bilettämässä :D Ei sitä voi aina jaksaa.. Sitäpaitsi sitä humaltuneiden keski ikäisten menoa oli ihan hupaisa katsella :D

5 kommenttia:

  1. Hahaha parhaat kekkerit siellä humppaikäisten kanssa :D

    VastaaPoista
  2. Hyi vitsi se toukka! Meni varmasti ruokahalu salaatin suhteenD: ? Ja tää on tosi kiva blogi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no joo lopetin kyllä koko syömisen samantien :D kiitti :)!

      Poista
  3. D: voi kamala toi salaatti juttu onneks en syönny mitään tässä samalla :D

    Tosi kiva blogi sulla ja banneri on tosi hyvin tehty (:

    VastaaPoista