torstai 20. maaliskuuta 2014

My new camera

Syötiin yks päivä J:n kanssa kotona ihan normaalisti iltaruokaa ja katottiin telkkaria, sitten Japi sanoi mulle että "mä ostin sulle uuden kameran". Anteeks mitä? :D Meinasin suunnilleen pudota penkiltä ja tukehtua ruokaani kun tuon kuulin. Oltiin jokunen aika sitten puhuttu kameroista ja siitä että toi mun 1000d alkaa olla jo reilu pari vuotta vanha ja että uusi kamera ois kiva. En tosiaankaan ajatellut hankkivani uutta kameraa vielä varmaan seuraavaan kahteen vuoteen mutta en todellakaan valita! Japi siis osti mulle tori.fistä vähän käytetyn Canonin 550d:n jossa on se perus 18-55 mm putki. Kameran mukana tuli myös vastavalosuoja, ihan uusi kameralaukku, 16 GB muistikortti ja kaikkea muuta.


Oon käynyt kuvailemassa jo jonkin verran ja täytyy kyllä sanoa että toi on niin paljon parempi kamera kuin tuo vanha 1000d, vaikkakin se on myös ihan hyvä kamera mutta kyllä tää uudempi malli voiton vie. Joten tästä lähtien mun blogissa tullaan siis näkemään hieman parempilaatuisia kuvia ;)!

5 kommenttia:

  1. Toi on kyllä ihan huippu kamera! Mulla on samanlainen ja vielä sama putkikin :)

    http://downonthecornerr.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijjaa kiva kuulla! :) toi on kyllä vaikuttanutkin tosi hyvältä tälleen parin kuvailu kerran jälkeen jo :D

      Poista
  2. Paljo makso tuo kamera, jos saa kysyä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tais olla jotain vähän päälle 250e :)

      Poista
  3. Sulla on kyl tosi mahtava ja kiva blogi:) ois kyl kiva jos voisit käydä vierailemassa mun blogissa, ja ehkä liittyä lukijaksi?:)

    VastaaPoista