lauantai 15. maaliskuuta 2014

Timantti jääkaappimagneetteja

Oon vähän sellanen ihminen että vaikka oonkin aika laiska niin saatan silti tehdä tosi montaa asiaa yhtä aikaa. Tälläkin hetkellä teen tätä postausta ja juoksen vähän väliä tuolla keittiössä tekemässä ruokaa. Tänään onkin oikein herkuttelu päivä kun teen oikeen kunnon pihvejä ja uusia perunoita  jälkkäriksi ajattelin väsätä vielä mun lempparijälkkäriä nimittäin unelmakääretorttua. Nam. Nyt pitää kuitenkin vielä hetki kituuttaa nälässä sillä perunat kiehuvat vielä jonkin aikaa, siksipä päätinkin nyt tulla vähän postailemaan kuulumisia ja tän päiväisen Hyvinkää reissun ostoksia. Kun mennään Hyvinkään Willaan niin mun on aina pakko päästä Tiger nimiseen krääsäkauppaan koska sieltä tekee aina niin hyviä ja halpoja löytöjä. Kuten tälläkin kertaa.

6 kpl jääkaappimagneetteja 2e
Noi timanttimagneetit on niin siistejä että vois alkaa hamstraamaan noita joka kerralla kun käy Tigerissä. Kohta meiän jääkaapin ovi on siis täynnä timantteja :D 

Maustepurkit 1e / kpl

 Näitä maustepurkkeja ei ole ollut myynnissä varmaan puoleen vuoteen ja nyt kun niitä siellä taas oli niin olin ihan intopiukeena. Mullahan on siis näitä samaisia purkkeja joku tsiljoona jo :D Noi on niin käteviä kun ei tarvitse kokkaillessa alkaa maustepussien kanssa räpeltämään. 
Tigeristä lähti mukaan myös laastareita, mausteita sekä kuulakärkikyniä. 

Korvikset Ur&Penn 3e
 Japin mielipide noista korviksista oli "aika oudot" mutta ite tykästyin näihin ensisilmäyksellä Kolmen euron hintakaan ei hirveesti kirpaissut. Siellä kaupassa oli muuten kaikki korut vaan 3 euroa joten jos liikutte jossain siellä lähellä niin kannattaa käydä katsomassa :)

Lorealin Fibralogy shampoo ja hoitoaine n. 3e /kpl
Olin mainoksen uhri ja päätin ostaa noi paljon hehkutetut fibralogy shampoon ja hoitoaineen. Noiden pitäisi kuulemma tuuheuttaa ohuita ja hentoja hiuksia mutta en ole kyllä tähänkään päivään mennessä omistanut mitään tuotetta joka oikeasti saisi hiukset paksummiksi. Onko teillä kokemuksia näistä Lorealin tuotteista? Olisi kiva kuulla että tehoaako nää vai oliko tää nyt "turha" ostos :D





Mä en oo muuten koskaan osannut oikein päättää että sopiiko tollanen perus keltanen väri mulle vai ei? Jotenkin se näyttää musta vähän oudolta mun päällä mutta ehkä se johtuu vaan siitä että en melkein koskaan käytä keltaisia vaatteita?



Huomaako muuten kukaan mun hiuksissa mitään erilaista? Kyllästyin siihen takkuuntuvaan reuhkaan ja napsasin vaan kylmästi saksilla latvoista pois noin kymmenisen senttiä. Nyt nää ei oo enään kokoajan tiellä eikä takkuunnu niin helposti kuin ennen. On noissa mun latvoissa ehkä vielä vähän kaksihaaraisia mutta en mä kyllä yhtään enempää raaski enään noita leikata. Värjäsin myös jokunen aika sitten ton tyvikasvun koska se alkoi jo olla melkoinen.. Te lähettelitte mulle kaikkia hyviä ideoita mun hiusten suhteen ja lopulta sitten päädyinkin vaan värjäämään tyven ja vähän leikkaamaan latvoja.. Oon nössö. :D Tosi moni ehdotti että värjäisin punaiset hiukset ja täytyy myöntää että vähän kyllä syyhyttäis värjätä.. Oon aina ihaillu kaikkia pitkiä kiiltävän punaisia hiuksia mutta toisaalta oon värjännyt jo niin monta vuotta mustalla tai ruskealla kestovärillä että en tiedä miten se punainen mun hiuksiini tarttuisi. Ei luultavasti mitenkään ja värinpoisto on ehkä viimenen asia mitä haluaisin tehdä.. Noh mutta ehkä mä vielä joskus saan sellaiset ihanan punaiset hiukset!

6 kommenttia:

  1. Moikka Sofia! Mun oli pakko tulla kurkkimaan sun blogia kun kirjotit niin kauniisti mun blogista ja kauniiltahan täälläkin näyttää:) Jääkaappi timantit menee munkin ostoslistalle ja lime on ehdottomasti ens kesän värejä, joten anna mennä vaan!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka :3! hih kiitos, kiva kuulla että tykkäät :)!

      Poista
  2. Oon kanssa ite kärsiny aina ohuista ja latteista hiuksista, joita saa tosiaan hetken muotoilla että saisi taiottua yhtään tuuheamman näköiseksi. Mutta sitten mä löysin Lush Cosmetiksin Big-shampoon, ja ihan oikeesti mun hiukset näytti jo ekan käyttökerran jälkeen niin kuohkeilta että tuijotin vaan peiliä silleen "What the fuck?"! Toi on siis sellanen merisuolashampoo joka kohottaa hiusten tyveä ihan hemmetin tehokkaasti, ja en enää edes harkitse käyttäväni mitään muita shampoita! Onhan se vähän kallista mutta niin rakkaustuote. <3 Suosittelen todella lämpimästi jos oikeasti tehotuuheuttajaa haet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. wooow vitsi kuulostaa hyvältä :D! jos nää lorealin shampoot ja hoitoaineet ei toimi niin pakko kyllä laittaa toi Lushin shampoo ostoslistalle vaikka olisikin vähän tyyriimpi tuote :)

      Poista
  3. Miten saat tänne blogiin kaikki kuvat samankokoisiks?mä oon vasta kerran onnistunu,enkä tie miten :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. otan kaikki mun kuvat yleensä niin että kamera on vaakatasossa :D ja jos otan pystysuuntaisia kuvia niin rajaan kuvan niin että siitä tulee ns. neliö jotta se asettuisi blogiin samanlevyisiksi muiden kuvien kanssa :)

      Poista