lauantai 22. maaliskuuta 2014

Tortilloja ja hengailua

Päätin kutsua tänään mun pikkuveljen ja pikkusiskot syömään meille tortilloja ja pienenä taka ajatuksena oli että  Teo ottaisi musta sitten siinä ennen syömistä ulkona asukuvat kun oli niin hieno ilmakin.


Ulkona oli niin lämmin että päätin jättää takin kotiin ja pukea sen sijaan pitkästä aikaa karvaliivin. Asussa oli muutenkin yllättävän vähän mustaa väriä sillä vain laukku oli tälläkertaa musta, vaikka yleensä puolet mun vaatetuksesta on mustaa.

kaulakoru Ur&Penn / karvaliivi & laukku kirppikseltä/ paita kirppikseltä (h&m) / farkut Lindex / kengät h&m

Tosta femman kirppislaukusta on tullut mun lempparilaukku koska kaikki siinä on vaan niin täydellistä, mustaa nahkaa, kultaiset yksityiskohdat, leopardivuori.. ♥

Ja tottakai mun piti itse myös päästä kameran taakse sillä halusin vähän testailla millaisia kuvia tällä uudella kameralla saa.


Kuvailujen jälkeen äiti toi mun siskot meille ja sitten aloin tekemään tortilloja. Teo myös auttoi mua niissä hieman ja kyllä huomaa että siitä koulun köksästä on edes jotain hyötyä ollut :D


8 kommenttia: