tiistai 8. huhtikuuta 2014

Afro

Sain sitten eilen illalla neronleimauksen että letitän mun koko pään täyteen pikkulettejä. Ajattelin että aamulla olisi sitten kivan tuuheat kiharat. Kun olin avannut kaikki letit ja menin peilin eteen niin tajusin että näytän ihan valkoihoiselta jolla on afro. Jees... Eipä siinä sitten mitään, aloin harjaamaan hiuksia ja suihkin niihin vähän vettäkin että se mun afro siitä edes vähän litistyisi. Lopputulos näytti vieläkin kyllä liikaa afrolta mutta en antanut sen haitata. Eipä tarvinnut tälläkertaa tupeerata hiuksia saatika laittaa niihin kiloa kuivashampoota ja lakkaa että ne pysyisivät edes vähän aikaa tuuheina.
Ottelin sitten afroni kanssa hieman kuvia ja laitoin nuo uudet Biancon korkkarit jalkaan sekä Jack Daniels topin ja farkkushortsit päälle sillä niistä ei ole vielä näkynyt kuvia mun päällä. Mun mielestä vaatteista saa aina paremman käsityksen päällä kuin henkarissa joten siksi on välillä kivaa esitellä uusia vaatteita näinkin eikä aina vaan henkarissa.


Noi kengät on muuten yllättävän mukavat jalassa! Ja toinen hyvä puoli noissa on se että ne eivät näytä siltä että olisivat kokoa 40. Oon ollut aina tällänen isojalka joten välillä on ihan kivaa kun jalat näyttää kerrankin pieniltä ja siroilta joissain kengissä. Ja jos nyt aletaan etsimään positiivisia juttuja noista kengistä niin yleensä uusista korkkareista tulee heti rakot jalkoihin mutta näistä ei ole vieläkään tullut vaikka oon jo pariin kertaan niillä täällä tepastellut.

Olin vahingossa laittanut nää pitsipaidat viime syksynä varastoon kaikkien kesävaatteiden mukana. En edes muistanut että mulla on kaksi tälläistä paitaa ennen kun sunnuntaina haettiin J:n kanssa varastosta ne kesävaatteet.


4 kommenttia:

  1. Kikkurapää, kikkurapää ;) Toi ylempi pitsipaita on jotenkin fiini ja voisin kuvitella sille nudet korkkarit ja helmikorvikset kaveriks! Hmm....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah ;D joo niinpä, sopis kyllä hyvin! :D

      Poista
  2. Nonni itseruskettavaa vielä naamaan :D Kiva tukka ja ihana toi ylempi pitsipaita!

    VastaaPoista