sunnuntai 20. huhtikuuta 2014

Esprit

Näin kevään tullen olen alkanut tykätä jostain syystä nudesta, sekä muista hempeistä väreistä enemmän kuin yleensä. Suurin osa vaatteistani on mustia ja ennen olen suoraansanottuna pitänyt nudea, beigeä, puuterinväriä jne, aika tylsinä väreinä. Nyt kun blogimailmassa on pyörinyt paljon nudeja korkokenkiä, laukkuja, vaatteita, ja sisustusta, on eri nuden sävyt vieneet minutkin mennessään. Selailin eri nettikauppoja siinä toivossa että voisin kuolata juuri näitä kyseisiä värejä ja huomasin että Esprit.fissä on aika paljon kaikkia ihanan hempeän värisiä vaatteita, asusteita ja sisustusjuttuja. En tiedä olenko koskaan ennen edes käynyt espritin verkkokaupassa, en tainnut edes noi pari viikkoa sitten vielä tietää että espritillä edes on verkkokauppaa?
Selailin Espritin nettisivuja varmaan tunnin ja nyt tekisikin mieli tilata koko kauppa tyhjäksi :D Oli pakko poimia hieman mun omia lemppareita heidän tuotteistaan. Eritoten mun silmääni pisti kylpyhuoneen sisustusjutut, ihanan tyttömäiset mekot sekä naisten kengät.


Mustaa, nudea, harmaata, valkoista, beigeä ♥ Nuo ovat kyllä ehdottomasti mun lemppari värit mitä tulee sisustukseen. Tällähetkellä meidän asunto on aika mustavalkopainotteinen ja nyt tekisikin kovasti mieli ostella tänne myös noita muita edellämainittuja värejä. Tykkään myös todella paljon raidallisista, hieman merimiestyylisistä tekstiileistä ja ylläolevan kollaasin sinivalkoraitainen kylpypyyhe sopisi täydellisesti yhteen meidän mustavalkoraitaisten peflettien kanssa, jotka ovat vilahtaneet täällä blogissa esimerkiksi TÄSSÄ postauksessa.


Nää mekot oli kyllä niinkuin rakkautta ensisilmäyksellä ♥ Mulla on kohta edessä valmistujaiset ja noi kaikki kävis sinne tosi hyvin mun päälle. Lempparein on kuitenkin ehkä alarivin punainen maksimekko. Ja noi kaikki mekot kävis tosi hyvin yhteen mun beigejen korkkareiden kanssa.


Nainen kun olen, en tietenkään pystynyt olla haaveilematta kaikista noista ihanista kengistä... Mulla on ollut tennarikorkkarit ostoslistalle jo ikuisuuden, ja noi puuterinväriset yksilöt olisi ihan perfect!

Esprit.fistä tuli nyt kyllä yksi mun lemppari nettikaupoista, mikä on sinänsä hauskaa koska olen Esprit merkin tiennyt jo montavuotta mutten ole oikeen koskaan aiemmin lämmenyt niiden tuotteille, ennen kuin nyt. Tuolta nettikaupasta löytyy kyllä kaikkea laidasta laitaan, miesten vaatteita, naisten vaatteita, lasten vaatteita, sisustustuotteita, kenkiä, laukkuja, asusteita..
Olettekos te vielä käyneet kurkkaamassa Espritin tarjontaa? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti