tiistai 15. huhtikuuta 2014

Everyday is a fashion show and the world is the runway

Nyt olisi vuorossa ostosten esittely postaus! Osan jutuista olen ostanut viikonloppuna kirppikseltä ja osan olen saanut lauantaisesta indiedayssin tapahtumasta :)

Ginatricotin paita 3,50e

Löysin tuon ylimageen collegepaidan juuri kun olin menossa kassoille ja en miettinyt viittä sekunttia pidempään tämän ostamista. Oon just tollasta paitaa halunnut jo ikuisuuden, ainut miinus tuossa on että se on kokoa L joten se on aika iso. Mutta noiden paitojen kyllä kuuluukin olla aika löysiä ja rentoja.

10 paria tekoripsiä 1e

En oo varmaan ikinä löytänyt noin halvalla noin paljon ja noin ihanan tuuheita ripsiä! Eihän noissa tietenkään tullut liimaa mukana mutta onneksi mulla on kotona ripsiliimaa. En tiedä viitsinkö noita ihan arkena pitää mutta baariin noi sopii just hyvin.

Onlyn korkeavyötäröiset farkut 6e

Ja mun farkkukokoelmat senkun kasvaa... En vaan voi vastustaa korkeavyötäröisiä farkkuja joten pakkohan noi oli ostaa. Hintakaan ei sinänsä ollut paha jos ottaa huomioon että uutena noi on luultavasti ainakin sen 40e luokkaa ja nää on yhtä hyvässä kunnossa kun uudet.

Piecesin kaulakoru saatu Goodiebagin mukana lauantaina, hinta 19,95e
Blogitapahtumasta saatuja Lumenen meikkejä

3 kpl kynsilakkoja, kynsilakanpoistoaine puteli, valokynä, ja huulikiilto. Tuo valokynä tuli juuri sopivaan aikaan sillä satuin jotenkin kadottamaan oman valokynäni kouluun.. Ajattelin että tekisin postauksen tuosta kynsilakanpoistoaine putelista että miten se oikeen toimii vai toimiiko edes. Kiinnostaisiko teitä lukea postaus siitä? Oon siitä lähtien halunnut tollasta testata kun näin noita ekaa kertaa blogeissa esittelyssä ja nyt sitten sain itsekkin sellaisen.

Goodiebagin mukana tulleita supersöpöjä vallilan servettejä
Goodiebagista saatu Veromodan muistivihko

Mun vatsani ilmoitti juuri että se kaipaa ruokaa joten mä lopettelen tän postailun nyt tähän ja käyn tekemässä jotain sapuskaa ja laitan katsomosta Nymfit pyörimään. Ootteko muuten katsoneet koskaan kyseista sarjaa?

4 kommenttia:

  1. Kiva postaus,👌
    nymfit on iha tooooosi hyvä sarja. Ainakin tulee katottua jotain muutakin kun salkkareita:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, kiva että tykkäsit :)! haha niinpä :>

      Poista
  2. Mäkin tykkään nymfeistä, just aattelin eilisen jakson seuraavaks kattoa :) Eka luulin et toi kynsilakan poistoaine on ihan tavallista, ihmettelin että miks sä siitä haluisi tehä jonkun oman postauksen kunnes tutkin sitä kuvaa tarkemmin :D Tee ihmeessä postaus siitä. Ja jos hintatiedot jostain repäset, olisi plussaa:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijjaa kiva :) nymfit on kyllä tosi hyvä sarja! :D
      haha :) Joo voisin kyllä tehdä ehkä jo ensipostauksen tuosta kynsilakanpoistoaineesta, ja yritän tosiaan googlailla sitä sen hintaakin kun se luultavasti monia muitakin kiinnostaa :)

      Poista