sunnuntai 27. huhtikuuta 2014

Lintsillä!

Syy tähän blogihiljaisuuteen löytyy siitä, etten vaan yksinkertaisesti oo keksinyt mitään järkevää postattavaa. Yritän kuitenkin pitää edes jotain tasoa näissä postauksissa joten jos mulla ei oo mitään järkevää sanottavaa niin oon sitten mieluummin postaamatta :D

Koko eilinen päivä meni lintsillä perheen kanssa ja kotiin pääsin vasta yhdeksältä illalla ja jalat oli ihan puhki kaikesta kävelemisestä. Oli kyllä tosi kiva päivä vaikkakin välillä tuli vähän vilponen kun mulla oli vaan toppi ja toi lyhyt bikernahkatakki.

haha kuten näkyy niin käytiin tosi hurjissa laitteissa!

Haha mun oli pakko päästä heittelemään korista kun luulin että oisin hyvä siinä mutta toisin kävi. Kolmesta koripallosta en saanut yhtäkään koriin...


Muute toi koko päivä oli tosi kiva ja onnistunut mutta se lintsin yks ravintola oli aika suuri pettymys. Tilattiin pizzat jotka sitten osoittautui sellaisiksi saarioisen roiskeläppä pizzan kokoisiksi ja maksoi tosiaan sen reilusti yli kymmenen euroa, toisekseen siellä ravintolassa oli aivan jäätävän kylmä ja kaikki jouduttiin istumaan sen koko ruokailun ajan takit päällä. Eli jos meette lintsille ja etitte hyvää ruokapaikkaa niin en kyllä suosittele sitä Coccola nimistä ravintolaa.

Kello on vähän vaille kymmenen sunnuntai aamuna ja mä oon jo saanut kokonaisen postauksenkin jo väsättyä! En normisti ois tähän aikaan sunnuntaina vielä hereillä mutta menin illalla niin aikasin nukkumaan että aamulla heräsin jo siinä vähän ennen ysiä. Ajattelin että voisin nyt syödä vielä nopeasti jotain ja sen jälkeen lähteä polkemaan kirppikselle :) Eli jos sieltä löytyy jotain kivaa niin seuraava postaus onkin sitten taas ostosten esittelypostaus :)! Adios!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti