maanantai 14. huhtikuuta 2014

Uudet kutrit + toimiva vinkki tuuheisiin hiuksiin

 Postaus totetutettu yhteistyössä L'oreal Parisin ja Indiedayssin kanssa.

Sain Indiedays inspirationin päivätapahtumasta kaksi L'oreal Parisin uutuus hiusväriä ja päätin eilen että nyt mä vihdoin värjään tän mun ylikasvaneen juurikasvun pois ja keskiruskeiksi haalistuneet hiukset tummanruskeiksi / mustiksi.
Mikäli tekin haluatte tehdä jotain pientä muutosta omiin kutreihinne niin käykääs ihmeessä osallistumassa TÄSTÄ! L'oreal Parisin ja Indiedayssin kivaan kilpailuun jossa arvotaan 50 kappaletta Preference Glam lights raitatuotetta. Arvonnassa on kolme eri sävyä joista valitaan mieluisin ja jätetään yhteystiedot. Palkinnon arvo on noin 13 euroa. Sivuilta löytyy myös paljon värjäysinfoa sekä opastukset kevään ja kesän kuumimpiin hiustrendeihin.


Jos värjään koko pään niin mulla menee yleensä se vähän vajaat kaksi purkkia ja niin meni tälläkerrallakin. Värit olivat tosi riittoisia eli jos sinulla on lyhyemmät hiukset kuin minulla niin veikkaisin että yksi purkki riittää hyvin.

Otin mun juurikasvusta ennen ja jälkeen kuvat :


Nyt on siis taas astetta tummemmat hiukset! Otin vielä yhden kuvan koko hiuksista takaapäin kuvattuna.


Mitäs pidätte? Itse olin tosi tyytyväinen noihin hiusäväreihin ja lopputulokseen! Ja joo älkää ihmetelkö miksi mun toinen käsi näyttää ruskeammalta kuin toinen. Tämä johtuu siitä että toiseen käteen osuu luonnonvalo ja toiseen keittiönlamppu, en ole siis mennyt mokailemaan itseruskettavan kanssa :D

Vinkki: Ja kuten otsikossakin lukee, nyt tulee siis vinkki tuuheampiin hiuksiin. Bongasin tämän kikan alunperin iltalehden sivuilta ja päätin kokeilla. Ihan kaikessa yksinkertaisuudessaan siis, laita suihkussa hoitoaine ensiksi ja pese vasta sen jälkeen hiukset shampoolla. Hoitoaine jättää hiukset usein raskaan oloisiksi mutta kun hoitoaineen laittaa ensiksi ja ns. pesee sen shampoolla pois niin hiukset jäävät ihanan ilmaviksi ja tuuheiksi. Vaikka shampoon laittaisikin vasta hoitoaineen jälkeen ei hiukset siltikään muutu pesunjälkeen hamppukasaksi vaan ovat yhtä helposti harjattavat kuin jos olisi normaalistikkin laittanut shampoon ennen hoitoainetta.
Kun ite testasin tätä kikkaa niin parilla ekalla kerralla en kyllä tainnut huomata sen suurempaa eroa mutta kolmannen kerran jälkeen eron jo huomasi. Kannattaa siis ihmeessä kokeilla mikäli kärsit samanlaisista ohuista ja hennoista "suomalaishiuksista" kuin minä :D

4 kommenttia: