lauantai 3. toukokuuta 2014

Hey sailor!

Mä en oo viimeaikoina tehnyt oikeestaan mitään mielenkiintoista. Vappuna olin vaan kotona, samaten kuin tänä viikonloppunakin. Oon nyt yrittänyt olla ahkera koululainen jotta saan kaiken suoritettua ja opinnäytetyön tehtyä. Teen opinnäytetyöksi Millalle mekon sen tädin häihin jotka on nyt tulevana kesänä. Jos haluatte niin voin laittaa siitä mun opinnäyteportfoliosta tännekkin jotain matskua sitten kun se on valmis?

Vaikka edellinenkin postaus oli ostospostaus niin mulla ei ole nyt kauheasti muuta postattavaa kun tämänpäiväiset kirppislöydöt joten toivottavasti jaksatte lukea kaksi ostospostausta peräkkäin :D Ite ainakin tykkään blogeja lukiessani yleisesti ottaen eniten lukea ostos sekä asukuvapostauksia joten ehkä siellä ruudun toisella puolellakin tykätään?

Laukku 10e


 Oon halunnu tollasta seilori laukkua jo ikuisuuden ja nyt kun löyty tollanen täydellinen yksilö kympillä niin oon super ilonen ♥ Toi on vieläpä ihan sika tilava joten just hyvä mulle koska kannan laukussa aina puolta mun omaisuudestani kerralla. En vaan tiiä onko toi kovin kestävä koska noi kultaset ketjut tossa hihnassa vaikuttaa aika hepposilta mutta saa nähdä..

Sormukset yhteensä 1,20e
Peplumtoppi 4e / perustoppi 0,50e / pitsitoppi 1e
En jaksanut ottaa noista topeista erikseen mitään kuvia kun ne on kaikki aika tollasia perustoppeja. Mustia toppeja kun ei ikinä voi olla liikaa :D Paitsi jos mun vaatehuoneen hyllyiltä kysyttäisiin niin ne saattais ehkä väittää toista.

Piecesin farkut 0,50e
Uusi saippuapullo kylppäriin 1e

Siinä oli taas tänkertaiset ostokset. Voisin tässä lähiaikoina pistää taas blogikirpparille jotain vaatteita myyntiin koska ois kiva ennen kesää vähän uusia vaatevarastoja ja laittaa jotain vanhoja vaatteita eteenpäin joihin on jo kyllästynyt.

Hauskaa viikonloppua kaikille ♥ !

8 kommenttia:

  1. Ostos-ja asukuvapostaukset on parhaita!ja meikki- ja hiuspostauksia olisi kiva sinulta:)

    VastaaPoista
  2. Minkä merkkinen tuo laukku on? Mulla jäi hirveesti häiritseen ku ihailin jossain nettikaupassa vasta tollasta samanlaista mutta en muista tietenkää että missä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tutkin just ton laukun mutten löytäny sieltä mitään tekstiä että minkämerkkinen toi vois olla :/

      Poista
    2. Voi harmi, kiitos kuitenkin vaivannäöstä :) jatkan etsintöjä...

      Poista
    3. toivottavasti tärppää :>!

      Poista
  3. Sä kyllä teet hyviä löytöjä aina!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep kirppareilta tekee aina parhaat löydöt ;D

      Poista