torstai 22. toukokuuta 2014

never give up what you really want to do. The person with big dreams are more powerfull than one with all the facts.

Huomenta ♥ En voi uskoa että mun koulua on enään vähän yli viikko jäljellä.. Muistan vielä kuin eilisen päivän sen kun kävelin ekan kerran meidän luokkaan enkä tuntenut sieltä vielä ketään :D Kolme vuotta on hurahtanut ohi ihan sairaan nopeesti ja vaikka välillä onkin palanut hermot totaalisesti kun ei ole osannut jotain koulujuttua niin on toi amis silti ollut kivoin koulu tähän mennessä. Siellä on niin rentoa ja meidän luokalla on tosi hyvä luokkahenki ja kaikki tulee hyvin toimeen. En voisi kuvitella itseäni lukioon, kyllä mä ihan selvästi olen amis henkeen ja vereen ;D


Tein koulussa hameen. En vaan vielä tiedä mitä mieltä olen siitä. Mulla oli tota kukkakangasta kaapissa varmaan kolme metriä ja tein siitä mun molemmille pikkusiskoille mekot, itselleni tuon hamee ja sitä kangasta riittäisi vielä yhteen vaatteeseen. Ehdotuksia? Mitä muuten pidätte tosta hameesta? Hot or not?


Nyt kun koulussa on niin lyhyitä päiviä niin mulla on enemmän aikaa olla kotona ja siivoilla ja leipoa. Oon nyt kokeillut kaikkia uusia reseptejä ja tein pitkästä aikaa muffinssejakin. Tänään olisi vuorossa mokkapalat sillä mun on tehnyt niitä mieli eilisistä salkkareista asti kun näin Talen syövän niitä :D lol.


Kaivoin eilen kaapin pohjalta mun kaks lemppari kesäkaulakorua. Ostin noi joskus viimekesänä enkä käyttänyt talvella kertaakaan jostain syystä. Ehkä noi on vähän liian pirteitä suomen synkkään talveen :D No nyt ne pääsee varmasti taas monta kertaa kaulaan.

Forecan mukaan tänään pitäis tulla taas lämmin päivä joten auringonottoa on siis luvassa tänäänkin. Adios!

2 kommenttia:

  1. Vau mikä kaunotar olet olet ja upeat noi siun hiukset! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon ^^! olipa piristävä kommentti :)!

      Poista