sunnuntai 4. toukokuuta 2014

Outfits

Eksyin eilen illalla tylsyyksissäni Polyvoren ihmeelliseen mailmaan ja selailin varmaan kaksi tuntia siellä kaikkea. Innostuin siinä samalla sitten tekemään pari asukollaasia ja ajattelin nyt jakaa ne täälläkin. Eli kollaaseissa näkyy nyt eri tyylejä mitkä uppoo just muhun tällähetkellä ja näin mä voisin kuvitella pukeutuvani ensi kesänä.


Kun boyfriend farkut tulivat muotiin niin mun eka ajatus oli että yäk. Mun mielipide farkuista on yleensä ollut että mitä tiukemmat sen paremmat. Vasta viimeaikoina olen alkanut lämpenemään noille vähän rennommille boyfriend farkuille ja tykkään ihan sikana tollasten löysien farkkujen sekä naisellisten stilettojen yhdistelmältä.


Maxi hameet ja mekot on olleet aina (tai niinkauan kun ne on ollut muodissa..) lähellä mun sydäntä, koska ne on jotenkin niin tyylikkäitä mutta samalla aika rentoja eikä niiden kanssa tarvitse pelätä että paikat vilkkuisi jos vaikka tuulee. Tykkään myös ihan sikana nykyään tuollaisesta hempeän oranssista sekä korallin väristä.


Keskisininen. Väri jonka olen yleensä kiertänyt kaukaa ja josta on tullut mieleeni vaan kulahtaneet verkkarit. Nyt kun on tää merimies villitys päällä niin olen itsekkin alkanut "ymmärtämään" mikä siinä sinisessä värissä niin kiehtoo. Sitä on todella helppo yhdistää mustan ja valkoisen kanssa ja sininen väri sitäpaitsi sopii hyvin yhteen mun mustien hiusteni kanssa. Toinen juttu mihin olen nyt ihan lääpälläni on selkäreput. Käytin reppua viimeksi joskus seiska luokan aikoihin mutta nyt kun ne on taas muodissa niin pitihän munkin hankkia oma reppu. Se mun yksilö tosin on vähän turhan pieni ja nyt hakusessa oliskin joku vähän tilavampi yksilö minne mahtuis kamera ja kaikki muu tarpeellinen.

Iskeekös nää kollaasit teihin yhtään vai onko ihan nounou? :D Olisi myös kiva kuulla että mitä piditte tälläisestä postauksesta? Voisin alkaa näitä tekemään vaikka kerran kuussa koska ite tykkäsin kovasti tehdä näitä.

2 kommenttia: