perjantai 30. toukokuuta 2014

Tekstiili ja vaatetusalan koulutus

Nyt oon niin super iloinen että voisin melkein pomppia riemusta! Kolmen vuoden aherruksen jälkeen oon viimein saanut käteeni tekstiili ja vaatetusalan paperit! :)


Siinä pari kuvaa meidän luokan tytöistä :) Elli, Laura, Lotta, Sini, meitsi & Anniina. Ja Elli on muuten mun pikkuserkku jos en ole sitä täällä vielä mainunnut (luultavasti olen). :)


Tilattiin netistä kaikille lakit koska pitäähän sitä nyt lakki saada vaikka amiksia ollaankin :D! Mietin myös eka että olisin laittanut vaan balleriinat jalkaan mutta lähes kaikilla muillakin oli korkkarit niin pitihän sitä itekkin sitten laittaa. Sitäpaitsi halusin päästä korkkaamaan nuo mun Biancon mokkanahka korkkarit jotka oli muuten tosi mukavat jalassa vaikka niillä aika kauan tuolla seisoskelinkin.


Huomenna mulla ois sitten luvassa valmistujaisjuhlat ja siivosinkin tänään ja eilen oikeen urakalla. Järjestin vaatehuoneen uuteen uskoon ja nyt se jopa näyttää taas vaatehuoneelta eikä joltain ydinpommin räjähdyspaikalta.
Tänään ja huomenna pitäisi vielä leipoa juhlia varten, oon nyt tehnyt vasta mokkapaloja mutta onneksi äiti lupasi tehdä kakun koska oon ite jostain syystä aika huono tekemään kakkuja :D


Paljon onnea vielä teille kaikille muille jotka nyt valmistutte ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti