perjantai 9. toukokuuta 2014

Uutta kehiin

Kaikki varmaan vielä muistaa mun just hehkuttamani uuden merimies laukun? No kattokaas mitä sille sitten kävi eilen...


Ihan uus laukku, ehkä kolme kertaa kerkesin käyttää ja hihna napsahtaa irti tosta ketjusta ja sitä ei saa enään takas koska siinä oli sillanen lipare osa missä se ketju oli kiinni mutta se lipare osa tosiaan tippui jonnekkin maahan.. Toisaalta kukaa käskee laittamaan laukkuun kameran, vesipullon, lompakon sekä ruokaostokset johon kuului mm. maitopurkki ja kaikkea muuta painavaa. Oli varmaan hienon näköistä kun mä yritän kantaa täpötäyttä laukkua ja sitten sen hihna katkeaa ja laukusta tippuu valmismakaroonilaatikko maahan.

Vaikka en ole vielä edes toipunut tuon laukun kuolemasta niin haikailen jo uutta tilalle (hehe..). Näin Ooolalan sivuilla ihania nahkalaukkuja tarjouksessa ja ihastuin kahteen niistä laukuista ensisilmäyksellä. Nyt mietinkin että tilaisinko jommankumman tuon hajonneen laukun tilalle, nimittäin nuo on nyt tosi hyvässä tarjouksessakin...


Eikö olekkin upeita ♥ ? En tosiaankaan osaa päättää noiden kahden välillä joten jos jompikumpi iskee teihin enemmän niin sanokaa ihmeessä niin saan hieman helppiä näissä vaikeissa päätöksissä ;D

Jos teitä kutkuttaa mennä katselemaan lisää noita LYCD Londonin tarjouksessa olevia laukkuja niin Tästä pääsette suoraan tuonne Ooolalan etusivulle rekisteröitymään sisään. Rekisteröinti on siis tosi nopee eikä siinä kysytä kuin ihan perustiedot :)
Mä jään tänne vielä kuolailemaan muitakin laukkuja ja pohdin hartaasti tilaisinko noista kahdesta jommankumman.

Ihanaa viikonloppua teille ♥

10 kommenttia:

  1. En tilais kumpaakaan, ensinnäkään en tykkää kummastakaan ja ne on mulle liian kalliita :D

    VastaaPoista
  2. Mä tykkään oikeenpuolimmaisesta:D oon just tilaamassa tuolta jotain tollasta mustaa NAHKAlaukkua! Ei luulis tollasen napsahtavan poikki. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo itekki oon ehkä kallistumassa enemmän ton oikeanpuolimmaisen puoleen :D luulis kyllä että noissa ne hihnat kestäis vähän paremmin :)!

      Poista
  3. Käyks sä helsingissä millä kirppareilla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mä oikeestaan käy siellä enään millään kirppareilla kun valtterikin lopetettiin

      Poista