sunnuntai 25. toukokuuta 2014

Valmistujaismekon etsintää

Ensiviikon perjantaina mulla on todistus kourassa ja valmistujaislakki päässä. Koululla on perjantaina kevätjuhlat ja siellä me kolmosvuotelaiset sitten kävellään kaikkien edessä lakit päässä. Lauantaina taas pidän mun kotona sukulaisille juhlat ja alankin tälläviikolla siivoilemaan kämppää vähän juhlakuntoon ja leipomaan jotakin herkkuja juhlia varten.
Aloin eilen illalla miettimään että mitä pistän päälle juhliin ja aina varma valinta on korkkarit ja mekko. Korkkareita löytyy, mutta haluaisin jonkin kivan uuden mekon jota voisi sitten käyttää muutenkin kesällä. Kaivoin vaatehuoneen ylösalaisin ja mekkojakin löytyi muutama kappale mutta jostain syystä haluaisin silti jonkin uuden kivan mekon..
Tässä on enään alle viikko aikaa joten nyt on vähän paha lähteä tilailemaan mistään nettikaupoista, kunnes muistin että Hersecretillä <-- click on todella nopeat saapumisajat, joten sieltä kerkeisi ihan hyvin vielä tilaamaan. Selasin läpi eri mekkovaihtoehtoja ja kokosin allaolevaan kollaasiin mun lempparit:


Punainen mekko TÄSTÄ / Musta mekko TÄSTÄ / Sininen mekko TÄSTÄ / Vaaleanpunainen mekko TÄSTÄ / Sininen mekko TÄSTÄ / Vihreä mekko TÄSTÄ

Noista mekoista mun lempparein on ehkä ylhäällä oikeassa reunassa oleva sininen mekko sillä oon niin rakastunut tohon mekon väriin. Oon huomannut että mulle sopii hyvin kaikki tosi vahvat värit kuten sähkönsininen, punainen, vihreä jne. Johtuu varmaan tummista hiuksista.

Onkos teillä jotka valmistutte vielä valmistujaismekot hakusessa vai löytyykö kaapista jo täydellinen mekko? Mikäli ei löydy, käykää ihmeessä kurkkaamassa Hersecretin valikoimaa sillä siellä on mekkoja joka lähtöön.

6 kommenttia:

  1. Ihanat alhaalla oikealla ja vasemmalla :--) Pitääpä käydä tilailemassa!

    VastaaPoista
  2. Itse tykkäsin tuosta vaaleanpunaisesta, se on hyvin klassisen kaunis ja naisellinen! :) Mutta ylärivin sininen mekko on varmasti omiaan jos kokee räväkät värit omaksi jutukseen.

    VastaaPoista
  3. tuo vaaleanpunainen olisi ihan täydellinen nudejen korkkareiden kaveriksi ♥

    VastaaPoista
  4. I smell advertising...

    Mutta punainen ja vaaleanpunainen on ihania <3

    VastaaPoista