torstai 5. kesäkuuta 2014

Kesävaatteiden ostelua

Tänään oli kiva päivä. Näin mun kaveria Annia ja hengailtiin ensiksi meillä pari tuntia jonka jälkeen lähdettiin Annin autolla kohti Hyvinkään Willa kauppakeskusta. Normaalisti ollaan Annin kanssa nähty joka viikko monta kertaa sillä oltiin samalla luokalla mutta nyt kun koulut loppui niin ei oltu taas vähään aikaan nähty. Ja sen kyllä huomasi sillä juttua riitti enemmän kun oli edes aikaa puhua :D
Melkeen mistään ei tuu enemmän kesäfiilis kun siitä kun ajaa kaverin kanssa autolla, molemmilla aurinkolasit päässä, shortsit jalassa, radiosta pauhaa hyvä musiikki ja hiukset hulmuaa tuulessa kun ikkuna on auki :D

Aurinkolasit 9,95e NewYorker

Oon jo vähän kyllästynyt näihin pilotteihin joita oon käyttänyt nyt ties kuinka kauan jo, joten oli pakko ostaa tollaset Rayban tyyliset arskat, ihan ensinnäkin siitä syystä että noi sangat on ihan ylimageet!

Mekko 19.95e Veromoda

Mulla oli lompakossa joku vanha Veromodan lahjakortti joten päätin vihdoin käyttää sen ja ostin itselleni ihanan kesämekon. Noita oli vaaleansinisinä ja pinkkeinä, mutta vaaleansinisissä ei ollut enään S kokoa jäljellä niin ostin sitten pinkin. Toi on vaan aika avonainen joten pitää laittaa joku bandeau tonne alle ennen kuin lähtee toi päällä ulos.

Siinä oli mun vähäiset ostokset tältä shoppailureissulta. Käytiin lopuksi syömässä raxissa ja vyöryttiin sieltä ulos kun syötiin niin paljon.. Heh oon nyt käynyt tässä viikon sisällä jo kaksi kertaa buffetissa, tosi terveellistä :D Mulla on myös aina se periaate että pitää syödä koko rahan edestä ja mähän syön siinä sitten vähintään niin kauan kunnes housut ratkeaa tai tulee joku vatsahaava. :D

Oon tälläviikolla käynyt pariin otteeseen kirpparillakin ja löysin ihanan hameen ja topin.

Ginatricotin hame 5e

Onko oikeasti olemassa ihanampaa väriä kun tollanen vaaleanpunainen / neonpinkki? Tosta ei voi enään väri tyttömäisemmäksi muuttua. Huomasin ton hameen jo parin pöydän päästä ja oli pakko samantien syöksyä sen luokse ettei kukaan muu kerkeisi sitä ostamaan. Toi on niiin ihku ♥

Club L merkkinen toppi 3e

Peplum toppejahan ei voi koskaan olla liikaa. Toi näytti siellä kirppiksellä tosi kivalta mutta päällä toi oli ehkä vähän tönkkö. Uskon että tuun kyllä silti käyttämään tota.

Partsille näyttäis vielä paistavan aurinko aika kivasti joten taidampa vetää bikinit päälle ja mennä ulos loikoilemaan vielä hetkeksi ennen kuin frendit alkaa telkkarista :) Moikka!

3 kommenttia:

  1. Ihania vaatteita ja kivan värinen toi mekko! :)

    VastaaPoista
  2. Eikä, voisin ottaa itelleni jokaisen noista löydöistä! ihanan naisellisia:) mulla onkin toi ginan hame pastellin sävysenä pinkkinä:D

    VastaaPoista