sunnuntai 27. heinäkuuta 2014

Arvonnan voittaja ja kuvia kissanpennuista

Arvoin juuri meikkipaketille voittajan ja arpaonni suosi tälläkertaa Johanskia! Käyppäs kurkkailemassa sähköpostiasi ;)! Arvontoja on varmaan luvassa lisääkin lähiaikoina joten jos ei arpaonni tälläkertaa suosinut niin toivottavasti suosii tulevissa arvonnoissa!

Lupailin teille jo ajat sitten kuvia niistä äitini kissanpennuista mutta erinäisistä syistä pääsin vasta tänään ottamaan niistä kunnolla kuvia joita kehtaa tännekkin laittaa :) Kissavauvat ovat nyt siis yhdeksän viikon ikäisiä ja täyttävät ensiviikon keskiviikkona kymmenen viikkoa. Kaikki pennut ovat vielä vapaina joten jos kiinnostusta löytyy ostaa suloisia (rotu) kissan pentuja niin täältä näkee pennuista vielä parempia kuvia ja lisätietoa :)


On ne niin suloisia ♥ Vaikkakin aikamoisia riiviöitä... Kun yritän ottaa niistä kuvia niin yksi leikkii mun mekon naruilla, toinen kiipeää mun selkää pitkin ja yrittää syödä mun hiuksia ja kolmas järsii mun varpaita :D Vaikka ei varmaan sais suosia mitään yhtä tiettyä pentua mutta jotenkin mun lemppariksi on tullut tuo musta kolli kissa Alibaba. Se on niin ihana kun se tykkää vaan makoilla ihmisten sylissä ja on muutenkin niin herrasmies.

Mä lähden tässä kohtapuoliin mökille joten siitä syystä tulee nyt taas pieni postaustauko. En osaa vielä yhtään sanoa kauanko olen mökillä mutta ihan korkeintaan viikon verran. Adios ♥

2 kommenttia:

  1. Aaaaw. Ne on niin ihania pieninä. Mutta sitte kun ne kasvaa isoksi... t. kahden riivatun kissan onnellinenomistaja

    VastaaPoista