lauantai 12. heinäkuuta 2014

Eilinen asu

aurinkolasi Rodokselta / kaulakoru nimesi.fi / toppi ja shortsit kirpparilta
Eilen mun lempparikirppis palasi kahden viikon kesälomalta ja mä olin siellä sitten tietty heti kymmeneltä kun ovet aukesi. Löysin tosi kivoja juttuja kuten ton topin ja shortsit. Esittelen ne kaikki ostokset sitten erikseen vielä ostospostauksessa. Nuo shortsit olivat siis farkut mutta oon halunnut neokeltaisia shortseja jo niin kauan että kun pääsin kirppikseltä kotiin niin leikkelin nuo samantien shortseiksi.


Näistä hyvistä ilmoista on onneksi saanut taas nauttia oikeen olan takaa. Istuttiin eilen rantsussa monta tuntia kavereiden kanssa ja mentiin illalla sitten baariin jossa tanssittiinkin pilkkuun saakka. Se tuppaa kyllä aina menemään niin että mitä myöhemmäksi kello tulee sitä paremmaksi meno muuttuu! En edes muista milloin olisin viimeksi ollut baarissa pilkkuun asti.. Vai olenko edes ollut?

Anyways.. joskus seitsemän jälkeen taidettiin mennä istuskelemaan tonne Milla kanssa ja mun pikkuvelikin tuli siihen vähäksi aikaa kun Teo oli ollut meillä sovittamassa sen rippijuhlapukua. Huomenna on Teon rippijuhlat joten se tietää aikaista herätystä. byhyy.. noei :D Ehkä ihan hyvä vaan ettei taas koisita Japin kanssa mihinkään kahteentoista asti niinkuin yleensä tässä lomalla.


Onko muuten siellä ruudun toisella puolella ketään tietsikkaneroa kuka osais neuvoa mua että miten blogin kuvat sais leveemmiksi? Oon yrittänyt säätää näitä blogin leveyksiä mutta niillä ei ole ollut mitään vaikutuksia kuvien leveyteen. Tiedättekö kun esim joissain valokuvaus blogeissa on tosi leveitä ja hienoja kuvia? Mäkin haluun...


Eiks Teolla ookkin mageet hiukset? :D Se meni eilen parturiin ja kysyi multa että minkälaiset hiukset ois hienot ja ehdotin sille sitten tollaista "vähän sivulle menevää ananasta". Mahtoi olla parturilla jännä ilme kun tuon kuuli.


Näissä kuvissa ei taidakkaan näkyä mun ihanaa arpea naamassa.. Oltiin heittelemässä korista ja mulla oli aurinkolasit päässä ja koripallo lensi täysiä mun päähän juuri lasien kohdalle ja halkaisi ne kahtia ja se haljennut muovi viilsi viiden sentin verisen naarmun mun poskeen. Sattu muuten ihan perkeleesti :D Miks mulle sattuu aina näitä outoja tapaturmia? :D

Me lähdetään nyt jonnekkin uimaan tai pelaamaan korista joten Adios! Ps. olisin tosi kiitollinen jos joku osais neuvoa tossa kuvien leveys asiassa :)!

15 kommenttia:

  1. Et sit eilen kysyny mult neuvoo tos leveysjutus! Oisin voinu neuvoo :D

    VastaaPoista
  2. Musta nää kuvat on just hyvän kokosia:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijjaa no hyvä että ees joku tykkää :D!

      Poista
  3. Meillä on iso näyttö niin kuvatkin ovat ihan isoja.

    VastaaPoista
  4. Ai että miten ihana toppi!! ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jooo toi oli kyllä oikeen unelma kirppislöydöksi ^^!

      Poista
  5. Toi toppi on tosi söpis! :) Tuntuu että meidän kirppareilla ei löydä ikinä mitään, ja sitten teikätyttö postaa koko ajan uusista löydöksistä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep tuo on kyllä ihana ♥ haha kaikki aina sanoo noin... mitenköhän täällä järvenpäässä onkin näin hyvät kirppikset :D

      Poista
  6. ku kirjotat postausta ni vasemmalta ylhäältä painat html ja sieltä jokaisen kuvan kohalta pitää erikseen laittaa widht ja height -tekstien perään ne koot (: tai sitten voit ennen postaamista muokata kuvat jollain kuvanmuokkausohjelmalla isommiksi (itse käytän picmonkey.com)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon neuvosta! pitääpä kokeilla tuota seuraavan kerran kun teen postausta :)!

      Poista
  7. Verkkokaupoissa on hyvä tapa ostaa jotain. Olen aina mieluummin ostoksia verkossa ellei Haluan jotain urgetn.Verkkokaupoissa tullut suuri antamalla joitakin mahtavia Daily Tarjoukset online-portaaleja.

    VastaaPoista