maanantai 14. heinäkuuta 2014

ihania kirppislöytöjä

 
Toppi 3,90e
Tosta tuli kertaheitolla mun lemppari toppi! Niiin söpö, ihanan värinen ja istuu täydellisesti ♥

h&m:n balleriinat 3e
Multa on puuttunut jo pitkään perus mustat balleriinat ja kun noi käveli vastaan niin piti heti kokeilla niitä jalkaan. Hassua kun en tiedä omaa jalkani kokoa sillä noi on kokoa 39 ja sitten taas mulla on toiset h&m:n balleriinat kokoa 41 ja molemmat on ihan sopivia..

Vilan toppi 4e



































































Tää toppi on kokoa M ja mietin kirppiksellä että onkohan toi vähän iso mutten kuitenkaan jaksanut sovittaa sillä siellä kirppiksellä on tyhmät sovituskopit joiden kanssa pitää aina säätää hirveästi ettei sinne koppiin näkisi. Anyways... kun pääsin kotiin ja koitin laittaa tuota toppia päälle niin eihän se edes mennyt mulle! Toi on kuitenkin niin kiva että Japi saa illalla auttaa mua laittamaan ton päälle sillä minähän aion käyttää tuota vaikka sitten kynsin ja hampain saisi taistella ennen kun tuo menisi päälle :D..

Baseball toppi 1e
Haha löysin ihan täydellisen topin koriksen peluuseen! Tuo päällä näytän ihan ammattilaiselta ;D Or not.

h&m:n takki 5e

Muuten ihan bueno takki mutta taskut puuttuu. Olin jo unohtanut miten mukavaa on kun takissa on huppu sillä oon kesällä käyttänyt lähinnä vaan nahkatakkeja.

Cubuksen jakku 3e
Siinä olikin sitten kaikki viimeaikaiset kirppislöydöt :) Nyt mulla olisi sitten pientä ilmoitusluontoista asiaa. Lähden nimittäin huomenna porukoiden kanssa itämeri kierrokselle ja tulen takaisin ensi viikon keskiviikkona. Lainataan mun mummon ja papan asuntoautoa ja ensiksi mennään laivalla viroon josta sitten kierros voikin alkaa. Käydään luultavasti ainakin Viro, Latvia ja Liettua läpi, kentien muitakin maita jos aika riittää. Asuntoautoon mahtuu nukkumaan vain kaksi tai maksimissaan kolme joten ainakin mun ja Pauliinan osalta taitaa tulla viikonmittainen teltassa nukkuminen... Yleensä aina kun ollaan nukuttu teltassa niin se on romahtanut yön aikana meidän päälle tai jotain muuta vastaavaa joten voi tulla ihan mielenkiintoinen reissu :D

Saatan ajastaa teille tänne pari postausta illalla jos kerkeän, mutta jos en pakkaamisen ja siivoamisen lomassa kerkeä koneelle niin seuraavat postaukset ovat sitten luultavasti taas matkustuspostauksia :D Vaikka en ole vielä kerennyt edes kaikkia Rodos postauksiakaan tänne tekemään..

Ps. Isot kiitokset sulle joka osasit neuvoa mua tossa kuvien leveys hommassa, siitä sun kommentista oli paljon apua!
Pps. Jos joku tietää jotain hyviä paikkoja Virosta, Latviasta tai Liettuasta missä kannattaisi käydä niin kertokaa ihmeessä!

4 kommenttia:

  1. Latvian Liepaja oli mielestäni kerrassaan ihana, mahtirannat :-)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei kuulostaa hyvältä :)! pitääpä kertoa tuosta matkaseurueelleni :D

      Poista
  2. Oi vitsi tuo korispaita! :D Ja tuo eka rusettitoppi on ehkä eniten sun näkönen vaate ikinä :)

    VastaaPoista