maanantai 7. heinäkuuta 2014

rentoja kesäpäiviä

Huomenna on taas kiva päivä tiedossa sillä varattiin just hotellihuone porista pariksi päiväksi :) En tiedä oonko koskaan edes käynyt porissa saatika yyterissä mutta oon kuullut niin paljon yyterin pitkistä hiekkarannoista että oon aika innostunut tästä reissusta! Googlailtiin myös vähän mitä tekemistä siellä on ja siinä meidän hotellin lähellä on hevostalli jossa on maastoratsastuksia ja ois niin unelmaa päästä pitkästä aikaa ratsastamaan. En oo yli kahteen vuoteen ratsastanut ja vierotusoireet on olleet kovat sillä harrastinhan mä kuitenkin ratsastusta sen seitsemän vuotta.


Käytiin eilen J:n vanhempien luona pesemässä auto ja ruokkimassa niiden pupu sillä J:n vanhemmat ovat lapissa. Puput on kyllä niin söpöjä että voisin ottaa itellenikin sellaisen... Harmi vaan että Japi sattuu olemaan allerginen niille kanien heinille joten se kanin hoitaminen menis vähän liian vaikeeks näin pienessä talossa jossa ne heinät olis kokoajan ns. "hajuetäisyydellä". Ehkä sitten joku päivä kun muutetaan isompaan asuntoon niin voidaan hommata joku lemmikki.

Vitsi ku tuntuu että kesä menee aina liian nopeasti ohi.. Nyt kun tuli tää porin reissu niin en pääse mökille Ruovedelle jonne olisin kyllä kanssa kovasti halunnut. Onneksi kesää on vielä suht kauan jäljellä joten ehkä mä sinnekkin kerkeän mennä. Mikään ei meinaan ole rentouttavampaa kuin mökkisauna ja laiturilla loikoilu!


Tänään käytiin syömässä aamupala subissa (joskus kahen aikaa päivällä :D) ja otettiin loput limut mukaan ja mentiin rantsuun istumaan. Tänään oli parhaimmillaan plus 26 astetta ja oon niin ilonen että helteet tuli vihdoin takas! Rodoksen matkan jälkeen teki vaan kokoajan mieli palata sinne kun täällä oli niin kylmä mutta vihdoin täälläkin on sopivat ilmat.


Siellä huomisessa hotellissa on Wifi joten saatan ottaa mun läppärin sinne mukaan jotta pystyn sielläkin päivittelemään blogia ja jos meillä on illalla / yöllä tylsää niin voidaan kattoa siitä leffoja. Tosin tää mun läppärin näyttö osa alkaa irtoamaan näppäin osasta ja ei enään mee kunnolla kiinni ilman että ton läpän päälle laittaa jonkun painon.. Pitää varmaan kohta alkaa harkitsemaan uuden koneen ostoa.

Taas tuli tällänen yöllinen postaus niinkuin eilen illallakin. Harvapa teistä siellä ruudun toisella puolella varmaan enään selailee blogeja ellette ole kesälomalla niinkuin mä. Mutta nyt alan tekemään muita juttuja joten palaillaan huomenna, ylihuomenna, tai viimeistään yliylihuomenna.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti