lauantai 30. elokuuta 2014

Girls night out!

Eilinen meni aikalailla vaan kotona nyhväten sillä saan lainata mun veljen netflix tunnareita ja leffoja katellen vierähtää nopeasti monta tuntia. Katsottiin eilen Japin kanssa se expendaples vai miten ikinä kirjoitetaankaan. Se oli mun mielestä hyvä koska tykkään toimintaleffoista mutta Japi nukahti jossain puolessa välissä leffaa.. En ymmärrä miten siinä paukkeessa pystyy hullukaan nukkumaan? :D

Kiitos muuten kaikille jotka kommentoivat tuohon viimepostaukseen! Mukavaa kuulla että te lukijat ette ole kokonaan mua hyljänneet ♥ En ollut tosiaan ajatellutkaan että niin moni lukee nykyään blogeja puhelimilla ja tiedän kokemuksesta että niillä kommentoiminen on tosi ärsyttävää :D Mutta anyways.. ootte parhaita ♥

Tänään lähdetään mun kahden kaverin kanssa vähän katsastamaan tätä Järvenpään yöelämää ja saa nähdä päädytäänkö pitkästä aikaa taas vanhaan kunnon RT:seen :D En tiedä vielä missä alotellaan joten en tiedä otanko kameraa mukaan. Jos ollaan meillä tai kaverilla niin sitten luultavasti saan tännekkin jotain kuvamateriaalia eilisestä :) Jos sitä siis kukaan kärsii katsoa...

Henkkamaukan paita 1e kirppikseltä
Seppälän paita 1e kirppikseltä
Bandeau 0,50e kirppikseltä

Siinä pari uutta jutskaa jotka tarttui mukaan tän viikon kirppisreissuilta. En jaksanut kaikkia toppeja kuvata sillä ostin vaan jotain tosi basic toppeja. Tuon mustan pitsibandeaun ostin lähinnä vaan noiden irto olkaimien takia sillä sellasia oon nyt metsästänyt kissojen ja koirien kanssa tuloksetta jo aika kauan.


Mä alan nytten laittautumaan iltaa varten. Vielä pitäis meikata, laittaa hiukset, valita vaatteet (jossa menee ikuisuus), syödä jotakin, vähän siivoilla jos ollaan meillä... Ja mitäköhän muuta. Jaiks tässähän tulee kohta kiire! Pitäkää kaikki hauska viikonloppu! ♥ Ja jos on tylsää mulle voi aina laittaa tonne askiin (sofkuuuu93) niitä kysymyksiä :D Niihin on hauska vastailla!

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. kiitoskiitos ;D vaikka ilta ei loppupeleissä kovin onnistunut ollutkaan....

      Poista
  2. Kivoja kirppislöytöjä, erityisesti tuo pitsi bandeau :)

    VastaaPoista