tiistai 26. elokuuta 2014

Hide away with me some more


Eilen haettiin Millan kanssa kamat kirppispöydältä ja oli sieltä ihan kiitettävästi kuitenkin sitä tavaraa ostettu joten meitsi oli ainakin ihan tyytyväinen! Kävikös kukaan teistä siellä? :)


Heh kattokaa mitä mä tilasin ^^ Makso neljäkymppiä cdon.comissa. Siellä luki että toimitus kaksi tai kolme päivää mutta siinä meni viikko... Odotin tota joka päivä kun kuuta nousevaa ja sitten se tosiaan tuli vasta viikon päästä... En haluaisi olla valittava asiakas mutta jos kerran luvataan että tuote tulee parissa päivässä niin viikon odottaminen tuntui aika tuskaiselta. No mutta anyways oon nyt jo kolmos kaudessa ja on toi kyllä yks parhaista sarjoista mitä tiiän! :D


Älkää nyt pudotko tuoleiltanne, en ole värjäämässä hiuksiani platinablondeiksi. Laitoin vain hieman raitoja värinpoistoaineella. Nyt mulla on siis tummanruskealla pohjalla hieman keskiruskeita/vaaleanruskeita raitoja. Olen ihan tyytyväinen lopputulokseen mutta ostin silti vielä toisen paketin sillä haluan vielä vähän vaaleamman kuontalon koska käytin viime paketista ehkä noin puolet sillä mua oikeesti pelotti että hiukset putoaa päästä jos käytän tuon koko myrkkytökötin kerralla :D Oon nyt käyttänyt viikon ajan hiuksiin kaikkia syvähoitavia aineita ja voisin tällä tai ensiviikolla käyttää tuon toisenkin paketin. Sitten viimeistään laitan tänne kuvia uudesta tukasta!

Käytiin yksi päivä joskus viikko pari sitten Anniinan kanssa itiksessä shoppailemassa ja mukaan tarttui Glitteristä allaoleva ristikaulakoru eurolla sekä NewYorkerista punaiset shortsit viidellä eurolla. Molemmat oli alennuksessa.


Seuraavaksi voisin esitellä parin viime kirppistely kerran ostokset. Tätä menoa mun vaatehuone on kohta taas ihan tupaten täynnä tavaraa... :D

Stradivariuksen neule 3e
Bikbokin croptop 1e
h&m:n sormukset 1e
Lopuks mun on vielä ihan pakko esitellä mun uudet ihkut kuulokkeet ♥ Oltiin Japin kanssa Jumbossa viime lauantaina ja se osti nää kuulokkeet mulle jostain pikkukaupasta samalla kun osti itelleen uuden hiirimaton. Nää on niin söpöt!

Näillä tais olla hintaa jotain 12-13e?
Ps. Laitoin tuonne blogin vasempaan yläreunaan tuollaisen kyselyn ja ois kiva jos kävisitte kaikki vastaamassa siihen :) Siinä ei kestä kuin sekuntti kun painaa jotakin vastausvaihtoehdoista. Kiitän!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti