keskiviikko 6. elokuuta 2014

Insta

Jotkut teistä minua taitavatkin jo seurata Instagramissa mutta ne jotka eivät vielä seuraa ja haluaisivat seurata niin mun insta on siis s0fiaaaa. Päivittelen sinne kuvia kerran pari päivässä eli reilusti useammin kuin tänne blogin puolelle. Noilla ulkomaan reissuilla laittelin myös matkakuvia instaan jotka on puhelimella otettuja joten jos mun reaaliaikainen seuraaminen kiinnostaa niin alkakaa ihmeessä seurata mua tuolla :) Päivittelen tuonne myös välillä jotakin tosi vanhoja kuvia joita oon löytänyt jostakin koneen kätköistä mutta mitä en viitsi blogiin laittaa.


Siinä nyt muutama screenshotti tuolta instagramista :)
Mä alan nyt meikkailemaan sillä nään tänään pitkästä aikaa Tuulia ja tarkoitus olisi käydä kahvittelemassa ja kiertelemässä kirppareita. Otan kamerankin mukaan niin saan kuvautettua mun tän päivä asun, ostin meinaan eilen kaksi sika kivaa toppia ja en osaa päättää kumman niistä tänään pukisin :D

Ps. Niitä kysymyksiä kaipailisin vielä lisää tuonne mun askiin. Ja voittehan toki kysyä muitakin kysymyksiä jotka ei tule kysymyspostaukseen :) Jos haluatte käydä kurkkaamassa noita kysymyksiä ja mitä olen niihin vastannut jo näin etukäteen ennen kuin olen sen vastauspostauksen tehnyt niin mun ask tunnushan on siis ask.fm/sofkuuuu93

2 kommenttia:

  1. Vitsi toi sun tukka on ku kultakutrilla, vaan tummana ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hih kiitos ♥ ja samaa voisin sanoa sunkin tukasta :D!

      Poista