perjantai 22. elokuuta 2014

Joe Blasco

Sain tuossa taannoin testiin ensimmäiset Joe Blascon tuotteeni. Olen Joe Blasco merkistä kuullut pelkkää hyvää joten nyt oli ihan mielenkiintoista itsekkin päästä tämän sarjan tuotteita testaamaan. Olen viimeaikoina katsellut paljon youtube videoita joissa opetetaan eri meikkitekniikoita kuten miten tuoda kasvoille enemmän valoa ja mitä kohtia taas kannattaa ns. varjostaa.


Eliezer häivytyssivellin nro 2, 19,35e & Joe Blasco Highlight -voidenmainen valoväri, sävy Xtra-Light 36,80e


Joe Blascon meikithän ovat tunnetusti aika hintavia mutta ainakaan niissä ei tarvitse pelätä huonoa laatua. Omistatteko te yhtään Joe Blascon meikkejä? :)

Luin tarkasti "käyttöohjeet" ennen kuin testasin tuota valoväriä kasvoille. Nuo Joe Blascon valovärit sisältävät 60% väripigmenttiä, mikä tarkoittaa sitä että tuota tarvitsee oikeasti ottaa tuohon siveltimeen vai ihan vähän ja se levittyy silti tosi hyvin. Tuo puteli ei ole kovin iso mutta voisin veikata että se kestää mulla jokapäiväisessä käytössä ehkä jopa vuoden verran.


Kun näin joskus tuon Carli Bybelin meikkivideon niin innostuin itsekkin vähän kokeilemaan tuota kasvojen varjostusta ja valon tuomista kasvoille. Aurinkopuuteriahan olen aina käyttänyt mutta tuossa videossa opetetaan kunnolla ns. "täydellisen" meikkipohjan salat ja mitä kohtia tulee korostaa ja mitä varjostaa. Olenkin tuota Joe Blascon valoväriä käyttänyt tummien silmänalusten peittämiseen, leuan kärkeen, kulmaluulle, poskipäille sekä nenävarren keskelle josta linja jatkuu otsan keskelle.
Mikäli meikkaaminen kiinnostaa yhtään niin suosittelen katsomaan tuon videon, siitä avautui ainakin mulle ihan uusia puolia koko hommasta :D! Jos muuten tiedätte mitään hyviä meikkaus / hiustenlaittovideoita niin linkatkaa mulle, ne on meinaan tosi mielenkiintosia!


Pöllin Millan blogista ton kirppispöytäkuvan sillä enhän mä tietenkään muistanut ottaa kameraa mukaan kun noita kamoja tonne vietiin. Eli meillä on vielä ensiviikon maanantaihin asti tuo pöytä numero 43 tuolla Järvenpään Viadialla. Mikäli pyöritte jäkessä niin käykää ihmeessä kurkkaamassa josko löytyis jotain ostamisen arvoista.

Ps. Ajattelin etten nyt tee erikseen ollenkaan sitä kysymyspostausta sillä laitoitte kaikki kysymykset tuonne mun Askiin niin kiinnostuneet voivat käydä niitä sieltä lukemasta :) Ja hei, laittakaa toki lisää kysymyksiä mistä tahansa aiheesta! Lupaan vastata kaikkeen ;) (tuun vielä katumaan tätä...) Eli mun ask on ask.fm/sofkuuuu93

2 kommenttia:

  1. Oletko käynyt katsomassa youtubesta sellaisia kuin MaanoMeikkaa ja Nella Törnroos ? Jos et, niin kannattaa käydä vilkaisemassa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo koskaan kuullutkaan :D pitääpä käydä samantien katsomassa :)!

      Poista