torstai 7. elokuuta 2014

"Life's too short to wear boring clothes"


Klikkailkaas ylläoleva kappale päälle kun luette tätä postausta, on meinaan aika perkuleen hyvä biisi! David Guettan biisit on parhautta ♥


Ostin eilen cittarista näitä "kuuluisia" ponnareita joiden ei kuulemma pitäisi katkaista yhtään hiuksia päästä toisin kuin tavalliset ponnarit. Nää kuusi kappaletta maksoi neljä euroa ja ihan hyviä ponnareita nämä on mutta en silti tiedä olenko vielä kovinkaan vaikuttunut.


Pakko myös oli ostaa hieman salaattia sillä se oli alennuksessa. En ikinä osta tota normihintaisena koska se on ihan ylihinnoiteltua silloin. Mutta on toi kyllä taivaallisen hyvää! Siellä salaattivalikoimien joukossa oli myös sellaisia kylmiä chili kana tikkuja (mitä oon syönyt parissa eri blogigaalassa) ja pitihän mun tonne joukkoon yksi sellainenkin sitten laittaa :) Kuvassa se ei kyllä näy.


Kävin tänään taas kirpparilla ja sieltä löytyi noi h&m:n bikini yläosat euron kappale. Noi saattaa tosin olla vähän pieniä mutta kyllähän noilla aurinkoa pystyy ottamaan. Kirpparilta löytyi myös uudet henkkamaukan suihkuverhot neljällä eurolla, J:lle t-paita sekä mulle alla oleva toppi viidelläkymmenellä sentillä.


Mun isotäti kävi eilen meillä pikavisiitillä ja toi samalla mulle tän söpön nahkalaukun. Noi tupsut on aika päheet.


Loreal lähetti jokunen aika sitten muutamille bloggaajille pari uutuustuotetta. Paketti sisälsi Casting sunkiss jelly vaalennustuotteen, so couture ripsivärin sekä sinisen luomivärikynän.


Tuon vaalennusaineen tarkoitus on saada hiukset näyttämään siltä kuin aurinko olisi vaalentanut niitä. Tuota voi joko laittaa kaikkialle hiuksiin tai tehdä raitoja. Ja se mikä minua tässä aluksi ihmetytti oli se että tätä ei pestä pois ollenkaan? Tämä ei siis haise pahalta niinkuin hiusvärit yleensä joten tämän voi huoletta laittaa hiuksiin ja jättää niihin. Olen tätä nyt pari kertaa hieronut koko päähän mutta en ole huomannut minkäänlaista eroa entiseen. Tämä johtuu luultavasti siitä että mun hiuksiin on värjätty niin monta tummaa hiusväri kerrosta päällekkäin että tarvitsisin värinpoiston ennenkuin mitkään vaalentavat aineet tarttuisivat. Mitä olen muiden bloggaajien blogeista lukenut niin kyllä tämä tuote on heillä saanut ihan positiivisen vastaanoton. Voisin veikata että tämä tökötti sopii parhaiten hiuksille jotka eivät ole värjätty moneen kertaan.
Tuo ripsiväri sen sijaan oli todella positiivinen yllätys! Kuten mainoksessakin sanotaan niin tuo tosiaan erottelee hyvin ripset toisistaan ja antaa mukavasti sitä pituutta ja tuuheutta. Tämä ripsari pääsi nyt mun top  3 lemppari ripsarien joukkoon! Voisin jotakin tulevaa postausta varten ottaa kuvan mun ripsistä ennen ja jälkeen ripsarin laiton sillä ero on oikeasti aika huikea.
Luomivärikynä itsessään on upean värinen mutta jotenkin en ole vielä täysin lämmennyt ajatukselle sinisestä luomiväristä. Voisin ehkä ensiksi kokeilla tehdä tuolla vaikka alaripsien tyveen kajalimaiset rajaukset.

Sain toissapäivänä Japin raahattua mun mukaan yhdelle Järvenpääläiselle kirpputorille ja löysin sielä kaksi tosi kivaa toppi yhteensä femmalla :) Piti sitten eilen tietenkin otella kuvia uudet topit päällä. Instagramissa mua seuraavat (S0fiaaaa) ovatkin jo nähneet nämä molemmat topit mun päällä.


Elikkäs Obey toppi sekä JackDaniel's toppi tarttuivat mukaan :) Toi jälkimmäinen on kyllä niin ihanan värinen ettei mitään rajaa! Voisin jopa väittää että neonpinkki on mun uus lempiväri.

4 kommenttia:

  1. Tuo on värjäämättömiin hiuksiin tarkoitettu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha no ilmankos ei oikeen tarttunutkaan.. :D

      Poista
  2. Jepulis, väri on kyl perfecto tossa JD paidassa, huhhei ♡

    VastaaPoista