maanantai 11. elokuuta 2014

pinkkiä ja glitteriä


Ostin tänään kirpparilta mun pikkusiskolle tuollaisen ylisöpön kännykkäpussin eurolla. Kun pääsin kotiin ja sovitin sinne huvin vuoksi omaa kännykkääni niin päätin että enhän mä tosta voi luopua!
Haha oonko ihan kauhee? Kyllä mä vielä joku päivä tuon annan siskolle jahka löydän uuden tilalle ensiksi :D Toi on ku just tehty mun kännykälle!


Toinen asia mitä tarttui mukaan oli leopardikorkkarit. En ole enään pitkiin aikoihin ollut mikää eläinkuosin ystävä mutta nää oli jotenkin niin kivat niin oli pakko ostaa :) Eikä maksaneetkaan kuin pari euroa!


Tää oli tälläinen pikapostaus sillä nyt vuorossa ois huippumallihaussa! Palaillaan ♥

2 kommenttia:

  1. Voi että! Mulla on joskus ollut samat kengät mutta ei istunut omaan jalkaan yhtään nii piti luopua :( Ihanat ne kyllä muuten oli! ♥ Niinkuin tämä sun blogisikin :--)

    Kurkkaisithan myös, ja heittäisit vaikka mielipidettä?(:
    Henna/Master of your own life

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi harmi ettei sulle sopineet :/ on meinaan tosi kivat kengät :)! ja kiitos paljon ♥

      Poista