torstai 14. elokuuta 2014

vielä on kesää jäljellä....

Kävin eilen Millan kanssa varaamassa kirppispöydän järvenpään viadialta. Pöytävuokra alkaa ensiviikon maanataina ja meillä molemmilla on siellä isot kasat vaatteita myytävänä. Mulla on eniten ehkä farkkuja ja toppeja joten jos olet mun kokoinen tai hieman mua pienempi niin sieltä löydät itelles monet halvat ja hyväkuntoiet farkut :) Haluan niistä vain eroon joten pyydän farkuista keskimäärin 1-4e kpl. Sieltä löytyy Ginatricotin, Lindexin, Dr. Denimin yms. farkkuja iso kasa. Eli 18 päivä maanantaina, pistäkäähän kalenteriin ylös kaikki järvenpääläiset ja muutkin jotka ajattelitte mennä kurkkaamaan meidän pöytää :)


Eilen sai pitkästä aikaa pukea farkut jalkaan, olin siitä jopa vähän innoissani. Se taas ei ollut niin kivaa että topissa tuli jo kylmä... Itsepäisesti silti jätin takin kotiin sillä en voi hyväksyä sitä tosiasiaa että kesä taitaa olla jo melkein ohi... Mun sisko laittoi juuri yksi päivä kreikasta viestiä kuinka siellä on sairaan lämmin ja hän hyppi kalliolta jättikokoisiin aaltoihin ja nukkui hiekkarannalla... No hyvä että jotkut nauttivat vielä lämmöstä... :D
On näissä viileämmissä keleissä sentään se hyvä puoli että saa yöllä unta. Meidä asunto on kesäisin kuin sauna ja mulla on ollut aika paljon nukahtamisvaikeuksia varsinkin noilla +30 asteen keleillä.


Koko toi mun asu taitaa oikeestaan olla kirpparilta ostettu. Farkut on uusin löytö ja ne maksoi 3 euroa, not bad.

Ps. se kysymyspostaus on tässä pikkuhiljaa tuloillaan joten vielä ehtii sii hyvin laittamaan lisää kysymyksiä. http://ask.fm/sofkuuuu93

4 kommenttia:

  1. Rakastuin sun leukalinjaan :) Olet todella näyttävä nainen

    http://kaika85.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos paljo! :) kukaan ei ookkaan tainnut ennen kommentoida mitään mun leukalinjasta :D

      Poista
  2. Ootpa kivan asun löytänyt kirpparilta! Tuo toppi on aivan älyttömän ihana<3 Miks mä en löydä noin hienoja ikinä :D Tänäänkin kävin kiertelemässä mutta eiii. ei mitään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia! :) haha joo entiiä itekkään miten mä aina onnistun löytämään kirppiksiltä kaikkea kivaa :D...

      Poista