sunnuntai 21. syyskuuta 2014

Alennuskoodia jo ennestään puoli ilmaiseen kauppaan

Törmäsin tossa netissä pyöriessäni ihan sattumalta kauppaan nimeltä bornprettystore.com ja olin heti koukussa. Hinnat oli suunnilleen samaa luokkaa kuin ebayssa ja tuotteista oli mistä valita. Ajattelin tilata tuolta jotakin joten kysyin heiltä sähköpostilla olisiko kentien mahdollista saada jotakin alennuskoodia tonne kauppaan jonka vois kertoa myös lukijoille ja sain kun sainkin alennuskoodin! :)
Tuolla myydään ihan kaikkea naisellista laidasta laitaan kuten korvienreitys kone joka mua kiinnosti kovasti. En sitten tiedä uskaltaisinko tehdä itse korviini reiät mutta jos ois tollanen ammattilaisten kone käytössä ja ne korvikset ois ihan streriilejä just pakkauksesta otettuja niin mikä muka vois mennä pieleen? (kuuluistat viimeset sanat). Ei tuo kone maksanut kuin alle pari kymppiä ja siinä tuli mukana sata kappaletta niitä korviksia!


Ajattelin myös tilata kaikkia halpoja meikkejä / meikkaustarvikkeita sekä koruja. Oon nyt myynyt niin paljon mun kaikkia vanhoja vaatteita siellä fb kirppiksellä että nyt ois varaa vähän ostellakkin :D!


Tuolla on korut etenkin tosi halpoja. Suurin osa sormuksista jotain euron parin hintaista :)

Eli jos se alekoodi kiinnostaa niin koodilla SOFT10 saatte 10% alennuksen tuolta. Ja pitää vielä tähän sanoa että en hyödy tästä mitenkään, haluan vaan kertoa teille tosta alekoodista koska mun mielestä toi on kiva kauppa ja kuka nyt ei alekoodeista tykkäisi? :D

2 kommenttia:

  1. Nyt kyllä heräsi kiinnostus! Tiedätkö muute tulevatko tavarat mistä, jos tuolta tilaa? Ajattelin vain, että jos tulevat jostain kaukaa, tuleeko tulleja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en kyl tiiä yhtään että mistä ne tulee... ku oon itekki täs miettiny just samaa :D hmm lukiskohan se jossain siellä sivuilla? pitääpä mennä etsimään!

      Poista