sunnuntai 14. syyskuuta 2014

Blogfame

Luin tuossa kaverin blogista sellaisesta nettisivusta kuin blogfame ja päätin mielenkiinnosta itsekkin rekisteröityä. Sivusto on kaikessa yksinkertaisuudessaan tapa tienata bloggaajana pientä taskurahaa mainostamalla haluamiansa nettisivustoja jne. En aio tähän nyt laittaa sitä kaikkea liibalaabaa minkä voitte itsekkin lukea tuolta blogfamesta joten jos omistat blogin ja sinua kiinnostaisi myös ehkä saada bloggaamisesta silloin tällöin hieman vaivan palkkaa niin käyppäs TÄSTÄ! rekisteröitymässä tuonne. Siinä ei tarvitse mitään muuta kuin laittaa sähköposti osoite, sekä blogin osoite, jonka jälkeen pitää käydä klikkaamssa sähköpostiin tullutta vahvistuslinkkiä ja sitten onkin jo rekisteröitynyt tuonne. Ei tarvitse siis täyttää mitään kilometrin pituista sivua jossa kysytään serkun kissan kaimankin nimet ynnä muut :D Tuo sivusto on myös siitä hyvä että siellä voi helposti vähän "pienemmätkin" blogit tienata. Eli ei tarvise omistaa mitään montaa sataa lukijaa tienatakseen.


Ps. Mä oon nyt sitten taas isosisko ♥ Viime viime yönä kello yhden aikaan kätilöopiston sairaalassa syntyi mulle pikkuveli! Käytiin eilen siskon ja veljen kanssa sairaalassa morjenstamassa pikkuista ekaa kertaa ja oli se kyllä niin pieni ja suloinen ♥ Tosi rauhallinen vauva on myös kyseessä, ei päästänyt melkeimpä äännähdystäkään koko vierailuaikana vaan lähinnä vain nukkui. Otettiin paljon kuvia siellä mutta tietenkin sitten menin unohtamaan mun muistikortin mun pikkuveljen koneeseen joten ne kuvat on sitten siellä toistaseks... Toivotaan että mä ensi postaukseen saan kuvia vaavista!

2 kommenttia: