perjantai 12. syyskuuta 2014

Ei mikään huono heräte ostos

Ihanaa perjantaita kaikille ♥ Mulla on jotenkin tosi hyvä fiilis tänään vaikka mitään ihmeempää ei ole edes tapahtunut. Oon monta tuntia pörrännyt netissä yrittäen etsiä täydellistä päiväpeittoa sekä valkoista taljaa. Toisen onnistuin jopa löytämään Ikaen nettisivuilta. Siellä myytiin feikkejä lampaantaljoja vaa alle 15 eurolla niin en kahta kertaa miettynyt tilaanko vai en. Miksen heti tajunnut mennä Ikean sivuille? Toimitus on kyllä vasta monen päivän päästä mutta kai se niin menee että hyvää kannattaa odottaa..

Tässäpä muuten ois nyt se mun hehkuttamani uusi Zaran talvitakki! Toi on just sellanen takki mitä oon kuolannut muiden päällä jo pari talvea ja vihdoin se on mun! Toi on just täydellisen pituinen, ei liian pitkä eikä kuitenkaan sellainen että napa vilkkuu kun nostaa kädet ylös. Tossa on täydellinen muhkea karvahuppu sekä vyötäröllä kiristysnauhat. Värikin on tälläkertaa muu kuin musta joten en vois enään enempää takilta toivoa.


Tänään käytiin Millan kanssa nopeasti pyörähtämässä keskustassa koska mun piti käydä postissa viemässä pari pakettia sekä etsimässä prismasta valkoista maalia, jota en kuitenkaan löytänyt. Meillä on himassa pari ruskeaa koria jotka haluisin maalata valkoiseksi. En ymmärrä ku olin ihan varma että prismassa myytäisiin maaleja mutta eikait sitten.
Prisman jälkeen lähettiin sitten eri teille ja mä suuntaisin kirpparille. Löysin tosi kivan vaalean beigen karvamaton kuudella eurolla joka taitaakin vähän vilahtaa tässä postauksessa.



Mun hiukset on kyllä nyt aika oudon väriset mutta teen ensiviikolla siihen vielä hieman lisää raitoja värinpoistolla ja ehkä värjään juurikasvun niin sitten niistä pitäisi tulla sellaiset mistä tykkään. Oon nyt lykännyt vaan sitä värinpoistoa koska huomasin miten huonoon kuntoon hiukset meni sen jälkeen niin oon nyt antanut niiden "toipua" siitä edellisestä värinpostosta ensiksi.

Ja tässä ois nyt vähän mustavalkoisia kirppisostoksia! Noissa joissain kuvissa se mattokin näkyy :) Otan sitten vielä kokonais kuvan meidän makkarista kun olen jonkin kivan päiväpeiton ensiksi löytänyt.

Henkkamaukan legginsit 4,50e

Nää on ihanat. Todella joustavat mutta menee silti nipin napin farkuistakin. Sekä näissä on korkea vyötärö mikä on aina plussaa. Ainut vaan että kun vedin näitä ekan kerran jalkaan niin kuului se paljon pelätty kräks ja huomasin että takatasku repesi hieman... Henkkamaukan laatu on just tätä.

Veromodan farkut 4e
pitsihuppari 3e
Spiritstoren peplumtoppi 3,50e

Mitäpä piditte tänkertasista löydöistä? :) Mä rupeilen nyt hieman kuvailemaan juttuja jotka laitan myyntiin sinne facebook kirppikselle ja sen jälkeen oiskin vuorossa salkkarit. Eli tästä perjantaista tulee ihan vaan rauhallinen koti ilta mikä kyllä sopii mulle erittäin hyvin :)

Ps. Kiinnostaisiko jotakuta ihanat blingbling leopardi tekokynnet? Mulla on avaamaton paketti niitä mutta oon ite sellanen säheltäjä etten viitsi edes laittaa niitä joten ajattelin että voisin arpoa ne täällä + ehkä pari muuta kivaa pientä juttua siihen lisäksi :) Ilmottakaa jos arvonta kiinnostaa niin järkkään sellasen vaikka heti seuraavaksi postaukseksi.

4 kommenttia:

  1. Ihana toi takki! ♥ yyy mäki haluun tollasen takin :D

    VastaaPoista
  2. Minä ostin myös Ikealta sen valkoisen lampaantaljan, hyvä ostos eikä hinnalla pilattu ;) Ja oletpas löytänyt paljon muutakin kivaa!! Tuo pitsihuppari on tosi kiva, haluan myöskin!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijjaa kiva! Joo tosiaan ei ollut kyllä hinnalla pilattu talja! :D onneks löysin sen netistä pitkien etsintöjen jälkeen ;D

      Poista