keskiviikko 10. syyskuuta 2014

Hiiohoi

Mulla ei periaatteessa ois aikaa nyt tehdä postausta koska tunnin päästä pitäis olla valmis sillä nään taas pitkästä aikaa mun kaveria Annia. Haluun nyt kuitenkin nopeasti esitellä pari tän päiväistä ihanaa ostosta sekä eilisen asun.


Toppi kirppikseltä (GT) / farkut  Veromoda / laukku kirppikseltä / kengät kirppis (h&m)

En ois uskonut että saadaan nauttia vielä näin ihanan lämpimistä ilmoista ♥ Mun synttäreihin mennessä kuitenkin sataa jo jotain räntää mun tuurilla.. No nyt pitääkin sitten ottaa kaikki ilo irti näistä vikoista lämpimistä päivistä! Kaikki aina kauhistelee tota ilmastonmuutosta mutta mun mielestä ainakin lämpötiloissa mennään vaan parempaan suuntaan... Ei mua haittaa jos sataa tavallista enemmän mutta kunhan ei ole mitään metrin kinoksia puolet vuodesta niin sitten oon tyytyväinen. Mua ei oikeesti haittais yhtään vaikka talvella ei satais tipan tippaa lunta. Paitsi ehkä jouluna ihan vähän..

toppi 1,50e / kaulakoru 2e

Olin tänään yhdellä Järvenpään kirppiksellä missä en yleensä koskaan käy. Tästä lähtien alan kyllä käymään siellä usemammin koska löysin sieltä ihan hirveän kasan kaikkea!! Vein sovituskoppiin talvitakin, kaulahuivin, kaulakorun, topin, paidan, kahdet farkut, hupparin ja mitähän vielä...Mulla oli kirpparilla mukana enemmän rahaa kuin mitä yleensä otan mutta ei siltikään rahat riittänyt niin piti sitten karsia muutama juttu pois ja ostaa vain ne kivoimmat. Mukaan lähti siis tuon topin ja kaulakorun lisäksi aivan ihana Zaran oliivinvihreä talvitakki sekä kahdet Dr. denim farkut. Esittelen sen talvitakin sitten vielä paremmin ensipostauksessa sillä se on niin täydellinen! Aika paljon se kyllä maksoikin....

7 kommenttia: