maanantai 29. syyskuuta 2014

jotain valkoista ja pehmeää

Sain tuossa jokunen aika sitten kivan paketin postista jossa tuli mun kauan himoitsemani lampaantalja. Oon halunnut tälläistä nyt jo parisen vuotta kun blogeja selatessa tulee aina vastaan kaikkia ihania taljoja :D Lähetinkin sitten sähköpostia taljakauppa.comiin ja kysyin liikenisikö minulle yksi ihana valkoinen lampaantalja. Nopeasti tuli vastausviesti takaisin ja hyvä etten riemusta hyppinyt kun kuulin saavani tuon ihanuuden ♥


Taljan löydät täältä! Tuo kyseinen talja on itseasiassa juuri tällähetkellä alennuksessa eli nyt kannattaa tilata niinkauan kun tuo alennus on vielä voimassa :) Toi talja oli paljon isompi mitä odotin ja se sopii just hyvin tohon meiän sohvalle. Ton mitat on noin. 120x80cm.


Joku varmaan kiinnitti myös huomiota tuohon taljan päällä olevaan läppäriin. Japi tuli pari päivää ennen mun synttäreitä toi kainalossa postista ja sanoi että tää on sulle :D Kyllä nyt kelpaa! Mun vanhasta koneesta meinaan näkyy jo johtoja tulevan ulos ja näyttö alkaa irtoamaan näppäin osasta joten tää uus kone tuli aika kreivin aikaan. Nyt pystyn myös katsomaan kaikkia mun sarjoja täydellä teholla ilman että se kuvan laatu on ihan blurrinen ääni ja kuva tulee eri aikaan :D

Yks syy miks oon halunnut taljaa jo pitkään on se että niiden päällä pystyy aina kuvailemaan kaikkea kivaa. Haha. Kuten vaikka tätä mun uutta sisustuskylttiä jonka ostin kympillä facebook kirppikseltä.


Lopuksi haluan vielä lähettää isot kiitokset teille sinne taljakauppa.comiin!

2 kommenttia: