torstai 4. syyskuuta 2014

Kolmas kerta toden sanoo?

Moni varmaan muistaa ettei mulla ole ollut järin hyvä tuuri mitä tulee tehosekoittimiin. Ollaan asuttu tässä alle pari vuotta ja kaksi tehosekotinta hajosi jo ekan vuoden aikana. Toissapäivänä olin ruokaostoksilla cittarissa ja kiertelin huvikseni myös vähän siellä kodinkone osastolla. Keittiötarvikkeiden kohdalla mun silmiin osui pinkki tehosekoitin ja se oli vaan p-a-k-k-o saada! Hintaa tällä komeudella oli 29e ja kahden vuoden takuu. Ja tälläkertaa aion pitää tosta takuu kuitista kiinni kynsin ja hampain kerran noi tehosekoittimet tuppaa hajoamaan niin helposti....
Kotiin päästyäni piti heti näyttää Japille uutta tehosekoitinta ja vielä hehkuttaa sitä että se on pinkki. En tiedä kuinka innoissaan J oli pinkistä tehosekoittimesta mutta en mä ainakaan mitään vastalauseita ollut kuulevinani. Tälläkertaa luin myös noi käyttöohjeet ennen kuin ekan kerran käytin tota. Mikä on siis tosi harvinaista koska en ylensä ikinä jaksa keskittyä niihin ohjeisiin..


Ja mikäs sopis pinkin blenderin kanssa paremmin yhteen kuin pinkki leikkuulauta? :D Ensimmäisenä piti tietenkin kokeilla smoothien tekoa sillä mulla on ollut hirveä ikävä smoothieita! Niin hyvää ja terveellistä ♥ Mulla ei oo mitään tiettyjä reseptejä mitä aina käytän vaan sullon tonne blenderiin kaikkea mitää kaapista löytyy ja tälläkertaa se oli baanaania, kiiwiä, pakastemansikoita, karhunvatukoita sekä sitruunamehua suoraan sitruunasta puristettuna. Ja tuli muuten hyvää!


4 kommenttia:

  1. Käytä avokadoja joka päivä. Ovat terveellisiä ja nyt tarjouksessa. Sopii esim. Banaaninkanssa ym. Voi lisätä vähän vettä ettei tule paksua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos vinkistä, pitääpä tänään kauppareissulla ostaa avokadoja. En tiedä kyllä oonko koskaan ennen edes maistanut avokadoa.

      Poista
  2. oi nam, näyttää tosi hyvälle! :)

    VastaaPoista