lauantai 6. syyskuuta 2014

The tan fades but memories last forever

Tuon otsikon olen nyt bongannut lähiaikoina niin monesta blogista että päätin sen nyt itsekkin laittaa. Kesä alkaa viimein olla virallisesti ohi ja täytyy kyllä sanoa etten muista milloin olisi viimeksi ollut näin mahtava kesä! Koko kesänhän olen siis vain lomaillut syystä että vastavalmistuneelle ompelijalle ei tunnu löytyvän töitä mistään. Tai sitten harvoin kun joku ompelijan pesti tulee vastaan niin ylläri se on jossain turussa tai oulussa. Vaikka olen työttömänä koko kesän ollutkin niin en ole silti istunut vain perse homeessa kotona vaan on tullut käytyä pariin otteeseen ulkomailla, mökkeiltyä, käyty muissa suomen kaupungeissa, nähty kavereita, nähty sukulaisia, käyty kaikenmailman juhlissa ja kissanristiäisissä jne. Ja nuo kissanristiäisethän tarkoitti melkeimpä kirjaimellisesti kissanristiäisiä sillä kun äitini kissanpennut syntyivät niin kaikille kuudelle piti keksiä nimet :D Ja jos kissakuulumiset yhtään kiinnostaa niin yksi riiviöhän jää siis äidille, kaksi on jo uudessa kodissa, kolmas muuttaa sunnuntaina ja kaksi on vielä vailla kotia.
Anyways.. Tässä vähän kuvia tästä mahtavasta kesästä. I will miss u.

Jos tekee kunnolla mieli fiilistellä niin laittakaa alla oleva kipale soimaan. Se on mun mielestä tän kesän ehdoton "kesäbiisi".




Siinäpä oli nyt sitten kuvien muodossa tiivistelmä tästä kesästä. Haha huomasittekin varmaan kuinka Pauliina photobombbas ton yhen mun baltiassa otetun kuvan :D Niin ja tuossa yhdessä kuvassa joka on otettu mun pikkuveljen rippijuhlista nyt siis näkyy varmaan ensi kertaa koskaan kaikki mun sisarukset samassa kuvassa. Vaikkakin yksi on vielä tuloillaan :) Ajatelkaa, saan tässäkuussa pikkuveljen! Kuinka outoa :D Ja kaikkihan tietävät että mun kaksi nuorinta siskoa ovat puoliksi karibialaisia niin pitää tähän nyt vielä lisätä että uudesta pikkuveljestäni tulee puoliksi suomenruotsalainen :) Nyt löytyy sitten joka sorttia :D!

3 kommenttia:

  1. kiva postaus, ihania kesäkuvia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! :) kesää tulee kyllä ikävä... :(

      Poista
  2. Huippuja kesäkuvia! :) näitä yhteenvetoja kesästä on ollu tosi kivaa lukea, vaikkakin haikeeta :( mutta onneks kesä oli niin helteinen ja ihana, että sen voimalla pitää yrittää jaksaa odottaa taas vuosi!

    VastaaPoista