tiistai 21. lokakuuta 2014

Batman

Kävin tänään aamupäivällä Millan kanssa kirpparilla ja syömässä jonka jälkeen mentiin niille katsomaan täykkäreitä. Ostin jokunen aika sitten sen ykkös ja kakkos tuottarin ja meillä onkin jo tullut aikalailla tavaksi että katsotaan Millan luona täykkäreitä ja juoruillaan.
Löysin kirppisreissulta tälläkertaa vaan pari juttua (mikä on mulle aika vähän) ja tässä ne ois!

Batman toppi 2e
Kynttilänjalka 2e / pöytäliina 1,50e

Just tismalleen tollasia kynttilänjalkoja oon kuolannut joka sisustusblogissa ja Ikean kuvastoissa ja nyt vihdoin mullakin on omani ♥ Vieläkun toisen samanlaisen jostain löytäis... Kynttilää mulla siihen ei vielä ole joten kuvasin nyt ilman :D Pöytäliinan löysin jo viikko sitten yhdeltä toiselta kirppikseltä ja se oli aika täynnä tahroja mutta kyllä tää vaatetusalan ammattilainen sai ne tahrat katoamaan! Eli jotain hyötyä siitäkin viikosta oli kun oltiin meidän luokan kanssa pesulassa työharjottelussa. Vaikkakin enemmän se viikko taisi mennä höpöttelyn ja naureskelun puolelle koska siellä pesulassa oli mm. vessanpönttö josta kuului ihan kuin naisen kiljumista kun sen veti ja kaikki meidän porukasta vuorotellen meni sinne vessaan vetämään sitä pönttöä ja sen jälkeen juoksi puoliksi kiljuen ja puoliksi kikattaen ulos sieltä vessasta... Halvat on huvit siis... :D Haha entiiä miks tän ees tänne kerroin mutta tuli nyt mieleen niin päätin sitten jakaa tämän teidänkin kanssa..!


Mulla ei oo oikeestaan harmainta hajuakaan oonko vielä esitellyt noita korviksia mutta jos en oo niin molemmat parit oon löytänyt kirppikseltä ja hintaa tais olla alle euron. Noi pinkit on kunnon barbikorvikset ja haluisin tollaset vielä sellasena kirkkaansinisenäkin.

Pakkasin eilen kesävaatteita jätesäkkiin ja vein varastoon koska ne on vaan turhaan viemässä tilaa vaatehuoneessa. Ja arvatkaa monetko shortsit mulla oli mun laskujeni mukaan.. Kahdetkymmenetviidet! Jotkut hamstraa kenkiä, jotkut laukkuja, minä näemmä shortseja. En ees uskalla laskea mun kaikkia farkkuja...

4 kommenttia:

  1. Hahaaaa! Mulla on kans shortseja läjäpäin, kylläkään en ole käyttänyt varmaan yksiäkään kun päätynyt aina lähes vilposaan mekkoon loppujenlopuksi.... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha no hyvä etten oo ainoo joka hamstraa shortseja :Dd!

      Poista
  2. sä hamstraat tota tavaraa ja trikoorättejä ihan järjettömiä määriä kun käyt niin usein kirppareilla yms:D ahdistaa jo sun puolesta toi krääsän määrä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nojoo mut kyl mä kans sit myyn mun vanhoja vaatteita pois aina sitämukaan kun ostan uusia :D

      Poista