torstai 30. lokakuuta 2014

BID 2014

Lauantaina olin Millan kanssa Indiedayssin blogikekkereillä ja kiitos mun, myöhästyttiinkin meiän aikataulusta melkein tunnilla. Olin ollut siinä uskossa että kelloja on siirretty sinä yönä niin meikkailin aamulla ihan rauhassa ja istuin samalla koneella kun yhtäkkiä Milla soittaa että missä mä oikeen viivyn kun mun ois jo pitänyt olla niillä. Siinä ripsari kädessä ja facebookin etusivu auki olin vähän että mitä ihmettä ja sanoin että eikös kelloja ole siirretty mutta ei ilmeisesti sitten ollut... No onneksi kerettiin sinne päivätapahtumaan suht hyvissä ajoin (vaikkakin onnistuin myös eksyttämään meidät siellä Helsingissä kun hypättiin väärään ratikkaan..). Kaikkien kommelluksien jälkeen kun päästiin vihdoin perille niin onneksi meillekkin riitti vielä jotain herkkuja siellä vaikkakin kaikki macaronssit oli jo syöty :'( Juoma puoli oli tässä tapahtumassa parempi kuin viimekertaisissa mutta muuten tän vuotiset tapahtumat ei vetäneet vertoja viime kertaisille.

kuvasta kiitokset Nannalle / danlovesyou.net

Omasta mielestä ylläoleva kuva ei mun osalta onnistunut niin hyvin... Kuva on otettu ehkä vähän alaviistosta niin mun naama näyttää jotenkin tyhmältä :D (haha kaikesta voi valittaa...)


Päivätapahtuman kohokohta oli varmaankin se kun sain ihan ite tehdä tollaset drinkit mulle ja Millalle! Tein Millalle ton orassin verigreippilitkun ja itelleni ton mango jutun. Ja oli muuten hyviä!

Lähdettiin tuolta joskus kahden ja kolmen välillä ja molemmilla oli niin kova nälkä että päätettiin mennä raxiin. Tankattiin siellä ihan kunnolla koska meillä ei ollut mikään kiire minnekkään sillä itatapahtuma alkoi vasta seitsemältä tivolissa. Kun oltiin istuttu raxissa varmaan puolitoista tuntia niin lähdettiin kiertelemään kauppoja ja kuluttamaan aikaa. Lopuksi mentiin vaan puoleksi tunniksi istumaan finnkinon sohville sillä piti vähän säästellä jalkoja ennen iltatapahtumaa.


Jossain vaiheessa iltaa tajuttiin että ton tapahtuman juontaja oli salkkareitten Miro ja oltiin ihan että oumaikaad! Ei sentään menty nimmareita pyytämään :D


Parin tunnin korkkareilla kävelyn jälkeen oli jalat kyllä aika kipeät sillä en yleensä ikinä muuten käytä korkkareita. Päätettiin lähteä tuolta sitten joskus siinä 10-11 aikoihin pois ja mentiin Järvenpäähän samaa matkaa Ennin ja hänen siskonsa kanssa :)


Oli kivaa nähdä kaikkia blogituttuja kuten Enniä, Alexandraa ja muutama sana kerettiin myös Anni Eveliinan kanssa vaihtamaan samalla kun tein mulle ja Milllalle drinkkejä siellä päivätapahtumassa :)

Kiitokset vielä Indiedayssille kivojen tapahtumien järkkäämisestä :)!

4 kommenttia:

  1. Hei misu! Tuo bornorettystore, ootko tilannut sieltä itse ja kuinka kauan on kestänyt tulla? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heii ♥ en oo ite vielä tilannut kun oon varmaan kuukauden pähkäilly että mitä tilaisin :DD

      Poista
  2. Jee kiva postaus! Oli ihana nähdä!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti Enni! ♥ ja niin kyl oli! :))

      Poista