sunnuntai 12. lokakuuta 2014

Kaikkea uutta

Nyt ois taas kerran ostosten esittely postauksen vuoro! Mun ihana päiväpeitto saapui postiin viime viikolla ja onneksi se oli just sopivan kokoinen meidän sänkyyn. Myyjä ei ollut ihan sata varma sen mitoista joten hieman riskillä jouduin sen ostamaan.


Haluisin vielä löytää jotkut kivat koristetyynyt tuohon sängynpäälle :) Ostin tänään kylläkin aika paljon erilaisia kankaita joten kai voisin itsekkin jotkut kivat väsätä. Oon vaan niin laiska aina kaivamaan sen ompelukoneen sieltä kaapinpohjalta ja vaihtamaan langat koneeseen :D

Perjantaina lähdin mun veljen kanssa Helsinkiin isän luokse kattomaan vauvaa ja muuten vaan käymään :) Lauantai aamulla käytiin jäähallin kirppiksellä ja sen jälkeen joillakin messuilla jonka jälkeen olinkin ihan poikki kun koko päivän olin kävellyt. Lauantai illalla kun pääsin kotiin niin lösähdin vaan sohvalle loppu illaksi enkä enää jaksanut lähteä mihinkään vaikka alunperin niin oli vähän suunnitelmissa.. Tässä ois osa eilisestä kirppis saaliista:



Oli tosiaan ihan kiva raahata noi kaikki vaatteet kotiin :D Onneks otin mukaan isoimman laukkuni. Mua harmittaa ihan sikana että kaikista kivoin löytö, eli noi inttihousut ei mee mun jalkaan.... Pistinkin ne jo myyntiin fb kirpparille sekä parit muut jutut jotka ei sitten enään kotona niin paljoa mua miellyttäneetkään. Noi niitti rintsikatkin oli vähän heräteostos sillä missä tollasia muka vois käyttää? Ne oli vaan sen verran mageet että oli pakko ostaa ihan vaikka vaan koristeeks vaatehuoneeseen. :D

8 kommenttia:

  1. Kivoja jutskia, nuo korut, takki ja päiväpeitto varsinkin :)!

    VastaaPoista
  2. Haha, noi niittirintsikat on kyl oikeastaan aika hyödyttömät vaikka nätit ne on! *itsekin sen todennut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah no niinpä XD ei noi päällä voi kulkea missään ja paidan alta ne piikit vaan törröttäis tyhmästi :D

      Poista
  3. Aaaa, toi päiväpeitto! <3 Hihih, oisit voinu jättää sen vahingos meille :3

    VastaaPoista
  4. Ihanii ostoksia!! :) JA upee banneri sulla !!


    http://melidas.blogspot.fi/

    VastaaPoista