maanantai 6. lokakuuta 2014

Remington Style Bar

Olin syntymäpäivänäni 25.9 torstaina Helsingissä sillä olin saanut sähköpostiin kutsun remington style bar bloggaajatapahtumaan. Tapahtuma järjestettiin hotelli scandicissa manskulla joten jopa tää Järvenpääläinen bloggaaja onnistui löytämään sinne eksymättä.

Olin varannut hyvin aikaa että varmasti olisin tuolla ajoissa ja olinkin siellä sitten ensimmäisten bloggaajien joukossa. Meille oltiin varattu kaikkea hyvää syötävää ja juotavaa ja suunnistinkin tietenkin heti ekaksi ruoka apajille :D


Kun kaikki bloggaajat olivat saapuneet paikalle alkoi mielenkiintoinen luento hiuksista ja kaikesta mikä nyt ikinä vaan hiuksiin liittyy. Sain kuulla paljon kaikkia hyviä vinkkejä esimerkiksi hiusten kihartamisesta ja kampauksista.
Kun kaikki olivat syöneet niin saatiin itse kokeilla hiusten laittamista Remingtonin uusilla tuotteilla. Oonkin aina halunnut kokeilla sauvakiharrinta joten olin aika innoissani kun pääsin sitä käyttämään.


Tapahtuma kesti noin kaksi tuntia ja oli kyllä taas kiva tavata muita bloggaajia sekä oppia kaikkea uutta hiustenlaitoista. Saatiin mukaan myös goodiebagit josta paljastui Remingtonin uusi Styler kit kiharrin setti jossa tulee mukana kolme eri vaihtopäätä.


Samaisella setillä kiharrettiin hiuksia myös tuolla tapahtumassa joten nyt osaan käyttää tätä erinomaisesti myös kotonakin kun kuulin kaikkia hyviä vinkkejä :D Noi kihartimet on kaikki kyllä superhyviä, lämpenee 30 sekunnissa todella kuumiksi joten melkeempä samantien kun laittaa johdon seinään niin voi alkaa jo kihartamaan hiuksia. Paketin mukana tulee myös lämmöltä suojaava sormikas mikä on tosi hyvä keksintö sillä ite oisin ainakin varmaan ihan palovammoilla ilman sitä...


Mun "lemppari pää" on noista kolmesta tuo keskimmäinen sillä sain tehtyä sillä ne unelmakiharat joista näkyi kuvia TÄSSÄ postauksessa. Kiharat tosiaan pysyi hyvinä ihan koko illan ja vielä seuraavankin päivän mikä on mun hiuksille tosi harvinaista.


Tuo harjakiharrin osa on oikeestaan tarkoitettu vähän mun hiuksia lyhyemmille hiuksille mutta sain silti tehtyä tolla tosi kivat taivutetut latvat :) Mun hiukset kun tuppaa yleensä olemaan aina ihan piikkisuorat joten tollaset minuutissa tehtävät taivutukset latvoihin on ihan kivaa vaihtelua. Jos ois polkkatukka niin tolla sais tosi tuuhean kampauksen!


Oon saanut kaikilta paljon kehuja näistä mun vaaleammista hiuksista ja täytyy kyllä itekkin myöntää että tyykkään näistä paljon enemmän kuin niistä mustista! Näytin aina vähän kalpealta niillä mustilla hiuksilla ja juurikasvuakin alkoi tulemaan parin viikon päästä värjäyksestä.

Ps. Kynsipaketti arvonnan voitti henkilö nimeltään Emmi! Eli kaikki Emmit jotka osallistuitte arvontaan niin käykääs kurkkaamassa sähköpostianne :)

6 kommenttia: