torstai 2. lokakuuta 2014

shoppailua ja synttäreiden juhlimista

Tässä ois nyt muutamat kirpparilöydöt viime kuulta jotka on jäänyt esittelemättä. Vaatehuone on taas kyllä sellanen sekasotku että pitäis se kirppispöytä varata.... Ärsyttää vaan kun ne pöydät on aina niin kalliita joka paikassa.

Seppälän toppi 0,50e
Lacostet 3e
Ginatricotin hame 3,50e
Lindexin paita 1e

Piecesin pipo 0,30e
Svea pipo 2e
h&m:n toppi 0,70e

Nuo lacostet ostin oikeestaan mun pikkusiskolle koska noi on kokoa 36 niin eihän ne mee mulle tekemälläkään. Annoin ne eilen siskolle ja kyllä oli helppoa tehdä iloiseksi toinen :D Hymy oli korvissa asti kun näki mitä otin laukusta ulos :D

Sitten taas asiasta toiseen. Juhlittii lauantaina kavereiden kanssa mun 21 v synttäreitä. Pari kaveria tuli sitten siihen meille nopeesti käymään ja sitten lähdettiinkin kaikki samaa matkaa baariin.


Oli pakko ottaa blurrinen peiliselfie mun lauantai illan kampauksesta. En oo varmaan koskaan ollut yhtä tyytyväinen mun hiuksiin kuin tuolloin. Ja kaikki on kokonaan mun uuden remingtonin kihartimen ansiota. Siitä kuulette vielä lisää sitten tulevissa postauksissa :) Nyt oon ihan tyytyväinen tähän mun hiusten väriinkin. Se ainainen musta alkoi kyllästyttämään.


6 kommenttia:

  1. iha gänääääs ;) Onnea synttäreiden johdosta!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha joo piti sitä synttäreiden kunniaks muutama hassu ottaa ;D! kiitoskiitos ! ^^

      Poista
  2. Täytyy kyllä sanoa, että mä diggaan enemmän näistä vaaleammista hiuksista, kuin niistä sun mustista. Sun oma hiusväri on meinaan niin vaalea, että musta hiusväri sai sun ihon näyttämään todella kalpealta... Nää sun nykyiset on tosi kivat ja tuntuu että sun iho ihan hehkuu! Sulla oli joskus mun muistaakseni blondit hiukset, ja nekin oli kivat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! täytyy kyl sanoo et oon ite ihan samaa mieltä :D just kattelin kuvii mis mul oli viel mustat hiukset ni kyl nää vaalemmat sopii paremmin!

      Poista
  3. Tosi kivoja löytöjä! Varsinkin nuo lacosten kenkulit ja ginan hame! :)
    Itse löysin tänään uutta vastaavat converset 15€ kirpparilta! ;) (pyynti oli 30€ mut pöydässä oli -50% ale! :>)

    http://hennankengissa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) oho kävipä sulla kyl hyvä tuuri! Conversethan on uutena yleensä ainakin sen 50e :D

      Poista