torstai 20. marraskuuta 2014

Camo

 
Olin eilen ulkoiluttamassa mun uusia camo housuja ja päätin muutenkin vähän laittautua tavallista enemmän niin pitihän mun saada pari kuvaakin todistusaineistoksi. Kuvaajana toimi taas kerran Milla. Käytiin syömässä, kirpparilla ja pyörittiin keskustassa ihan muuten vaan. Tuli kyllä aika perskuleen kylmä toi takki päällä mutta eiks se kuuluisa sanonta mee niin että kauneuden eteen pitää kärsiä? Tota yritin hokea itelleni kun astuin ulko ovesta ulos ja mietin että nyt tuun kyllä jäätymään.

 
 
Vaikka nyt onkin vasta marraskuu niin en pystynyt vastustaa kiusausta ja ostin kaupasta tän vuoden ekat glögit ja piparit ♥ Oottekos te vielä alkaneet tekemään mitään joulu juttuja?
 
Lupasin viimepostauksessa että kysyn mun siskolta jos sillä olisi lisää vauvakuvia ja olihan sillä! Tässä nyt yksi söpö kuva samuelista :)
 
 
Pakko tunnustaa että yleensä jos oon jossain julkisella paikalla ja joku lapsi rääkyy niin että vähintäänkin viereinenkin kaupunki kuulee niin yleensä pidän sitä aika ärsyttävänä, mutta nyt kun on itsellä noin pieni pikkuveli niin kaikki muutkin vauvat on yhtäkkiä alkanut näyttää söpöiltä ja huomaankin välillä hymyileväni random vauvoille esim vaikka just ruokakaupassa :D
 
Eipä mulla tainnut olla muuta tälläkertaa joten palaillaan taas ♥

2 kommenttia:

  1. toi laukku riitelee muun asun kanssa kyllä aika pahasti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu olen tietoinen tästä XD mietinkin että jättäisin laukun pois kuvista mutta en sitten jaksanut :D

      Poista