maanantai 24. marraskuuta 2014

Himalaya Herbalssin uutuudet

Hei! Oon tässä viisi minuuttia yrittänyt kirjoittaa jotain järkevää mutta heräsin just niin ei ajatus vielä oikein kulje... Ei pitäis ikinä yrittää blogata just heränneenä mutta mä nyt pakotan itseni sillä mut piti tää postaus tehdä jo perjantaina mutta en saanut aikaiseksi kun supernatural vei voiton.. hehe.

Pitäis muutenkin taas skarpata tässä postaus tahdissa kun on taas alkanut vähän hiipumaan...
Elikkäs asiaan! Sain tuossa viime viikon alussa paketillisen Himalaya Herbalssin tuotteita testattavaksi ja nyt olis sitten aika jakaa mun kokemuksia näistä tuotteista. Kuten kaikki varmaan jo tietää niin en ikinä ostele mitään kovin kalliita asioita joten yksi syy miksi eritoten pidän Himalaya Herbalssin tuotteista on se, että ne ovat sopivan hintaisia mun kukkarolle. Ja oikeastaan varmaan kenen tahansa muunkin, olit sitten opiskelija, työtön tai työssäkäyvä henkilö.


 
Uutuuksien joukosta valitsin testattavakseni minua eniten kiinnostavat tuotteet jotka olivat Refreshing Cleansing Milk, Refreshing & Clarifying Toner, Energizing Day Cream, Revitalizing Night Cream sekä Strawberry Shine Lip Balm.
 
Refreshing Cleansing Milk (4,60 €)
 
Poistaa hellävaraisesti likaa, meikkiä ja ihon epäpuhtauksia. Säilyttää ihon luonnollisen kosteustasapainon. Sopii normaalille ja sekaiholle.
Minttu raikastaa ja viilentää sekä säilyttää ihon hehkun. Sitruuna raikastaa ihoa ja kirkastaa ihon sävyä.
 
Refreshing & Clarifying Toner (4,60 €)
 
Mieto ja alkoholiton kasvovesi, joka syväpuhdistaa ihohuokosia ja raikastaa ihoa ehkäisten rasvaisuuden tunnetta. Sopii normaalille ja sekaiholle. 
Linssi syväpuhdistaa ihohuokosia. Sitruuna raikastaa ihoa ja kirkastaa sen sävyä.
 
Energizing Day Cream (7 €)
 
Kosteuttaa ja ravitsee, ehkäisee ihon ennenaikaista vanhenemista, Silkkimäinen ihotunne.
Cinnablock-yrtti antaa miedon suojan auringolta. Manteli rauhoittaa,  pehmentää ja ravitsee. Villi sokeriruoko kosteuttaa ihoa
 
Revitalizing Night Cream (7 €)
Kosteuttaa ja ravitsee ihoa koko yön ajan. Imeytyy tehokkaasti jättäen ihon samettisen tuntuiseksi.
Tomaatti elvyttää ihoa. Valkoinen lilja edesauttaa ihon uusiutumista. Vehnänalkioöljy suojaa ja kosteuttaa ihoa.
 
Strawberry Shine Lip Balm (2,40 €)
Antaa huulille loistavan kiillon sekä kosteutetun ja pehmeyden tunteen. Tuoksuna hurmaava mansikka. 
Antioksidanttinen mansikansiemenöljy ravitsee ja pehmentää huulia. Aprikoosinkiviöljy pehmentää halkeilevia huulia antaen pitkäkestoisen suojan ja kosteutuksen.
Ei sisällä: säilöntäaineita, vaseliinia, synteettisiä väriaineita eikä mineraaliöljypohjaisia raaka-aineita.
 
 
 
Oon jo siinä iässä (valitettavasti..) että mun kannattaa alkaa käyttämään päivä sekä yövoidetta kasvojen iholle päivittäin. Oma äitini, jos en nyt ihan väärin muista, alkoi jo 20 vuotiaana käyttää päivä, yö ja silmänympärysvoiteita joten olen oikeastaan tässä asiassa jo yli vuoden myöhässä.... Enkö voisi olla ikuisesti 18 vuotias...?
 
Mitä olen tässä vuoden aikana kaupoissa katsellut, niin päivä ja yö voiteet tuppaavat yleensä maksamaan montaa kymmentä euroa ja se on ainakin mun mielestä vähän turhan kallis hinta pienelle purkille. Nämä voiteet taas maksavat vain seitsemän euroa kappale ja kun olen saanut nuo kaksi purkkia kulutettua, aion ostaa uudet. Himalaya Herbals tuotteet ovat helposti saatavilla mm. prismasta, sokokselta ja joistain S- marketeista joten näitä ei tarvitse metsästää kissojen ja koirien kanssa.
 
 
Mulla on koko sen ajan, kun olen blogia kirjoittanut, ollut tiukka sääntö että kerron aina rehellisesti mitä mieltä olen testattavista tuotteista enkä koskaan valehtelisi lukijoilleni. Vielä tähän päivään mennessä ei ole tullut testattavaksi mitään ihan hirveää tuotetta joka olisi pitänyt haukkua maan rakoon. Itseasisssa lähestulkoon kaikki tuotteet ovat olleet omasta mielestäni hyviä. Ja kuten tälläkin kertaa, nämä Himalaya Herbalssin tuotteet eivät tuottaneet pettymystä. Vaikka joku siellä voisi ehkä luulla että "ei tuollaiset halpis jutut toimi" niin voin käsi sydämmellä sanoa että itse voisin (ja tulenkin) ostamaan näitä tuotteita jatkossakin. Jokainen tuote tekee sen mitä purkissa luvataan joten ainakin minä olin tyytyväinen.
Lisäksi plussaa tuotteille (etenkin huulirasvalle.. ♥) niiden hyvästä tuoksusta! En minä ainakaan haluaisi hieroa naamaani joka päivä mitään tököttiä jonka haju saa voimaan pahoin. Jos jotain negatiivista pitäisi nyt löytää niin ehkä se että huulirasva tuoksuu jopa hieman liian hyvältä sillä kun sitä on huulilla niin tekee kokoajan mieli syödä sitä... haha.
 
Tuoteselosteen lopussa kerrottiin myös hieman Himalaya Herbals tuotteiden alkuperästä ja siitä että tuotteet valmistetaan ympäristöystävällisesti, mikä tuntuu olevan tänä päivänä erityisen tärkeää mikäli kaikkea tuota ilmastonmuutos höpötystä on uskominen.
 
Jos teillä heräsi mitään kysymyksiä näitä tuotteita kohtaan niin älkää epäröikö kysyä! Vastaan enemmän kuin mielelläni :) Nyt menenkin levittämään kasvoille päivävoiteen ja sen jälkeen lähden käymään keskustassa hoitamassa pari asiaa. Hellurei ♥

1 kommentti:

  1. Wow – love this look! You look absolutly stunning and your hair is amazing!
    Would wear the outfit, too and I want all the products in my closet!
    I’m following you via gfc & look forward for your next post. You’re great – keep going! ♥
    Adoorablee.blogspot.com ♥

    VastaaPoista