torstai 13. marraskuuta 2014

Pahoittelut!

Joo elikkäs pahoittelut että en ole postannut kohta puoleentoista viikkoon. Syy on siinä että tein blogipostaukset aina mun vanhalla koneella jossa oli ikivanha salasana ja sähköposti osoite ja kun vanha kone hajosi niin sinne meni myös ne mun blogin kirjautumistiedot koska en muistanut sitä salasanaa millään ja nyt vihdoin onnistuin sen vaihtamaan uuteen. En tajua miksi yhden salasanan vaihto on tehty niin hemmetin hankalaksi. Vaikka yleensä oon aika näppärä kaikissa näissä tietsikka jutuissa kun on blogin yms. kanssa jo monta vuotta tässä työskennellyt mutta toi salasanan vaihto oli ihan hullun hommaa.

Toi reilu viikon paussi bloggailusta ja lähes kaikesta muustakin sosiaalisesta mediasta teki kyllä ihan hyvää ja sai vähän ladata akkuja ja miettiä tulevia postauksia. Paljon on nyt tapahtunut tässä ja en edes tiedä että mistäs alottaisin....
Ensi viikolla meikäläinen menee viikon kestävälle yrittäjä kurssille ja saa nähdä että tuleeko musta sitten yrittäjä! Oon tätä asiaa pähkäillyt jo monta kuukautta ja tullut siihen tulokseen että yrittäjyys olis se mun juttu. En nyt vielä tästä avaudu tämän enempää koska tämä ei ole nyt ihan 100% varmaa vielä, ensiksi pitää hakea starttirahaa ja toiminimeä jne jne... joten voisin sitten parin viikon päästä kertoa hieman lisää kun asiat on ensiksi vähän selvinneet.

 
Siinä ois taas parit viimeaikaiset ostokset. Toi reppu oli tosi hyvä löytö vaikkakin oli aika likainen kun sen ostin. Onneksi ei ollut mitään niin pahaa likaa joka ei pesukoneessa lähtisi. Noi sukat oli taas ihan must have ostos! Niin päheet :D Ja servetti teline sopi hyvin mun sisustukseen niin sekin oli pakko ostaa.
 
Viikonloppuna juhlitaan mun pikkuveljen ristiäisiä ja en malta odottaa että minkä nimen pikkumies saa :) Huomenna pitääkin leipoa oikeen urakalla sillä lupauduin tekemään juustosarvia sekä mokkapaloja ristiäisiin kun sinne on tulossa kuulemma aika paljon ihmisiä niin ei iskällä ja hänen naisystävällä riitä aika tehdä kaikkea :) Haha toivottavasti ne mun leipomukset sitten kanssa onnistuu eikä käy niin kuin joskus kun tein mokkapaloja ekaa kertaa ja laitoin kahden ruokalusikallisen sijaan kaksi desiä kahvia... Oli aika lörö päällinen :D Ja jos toi oli jo tarpeeksi noloa niin en viitsi edes kertoa mun ja mun siskon upeista letuista mitä tehtiin joskus isän päivänä kun otliin lapsia.....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti