maanantai 3. marraskuuta 2014

Päivittelyä


Vaihdoin viime viikolla pinkit kynttilät valkoisiin ja tykkään kyllä noista paljon enemmän. Mitä mieltä te olette, pinkit vai valkoiset? Mua vaan häiritsee ihan sikana kun tuo keskimmäinen kynttilänjalka on ihan vino enkä huomannut sitä ostaessani sen... No onneksi hintaa ei ollut kuin kaksi euroa.


Nää kuvat on otettu joskus pari viikkoa sitten Tuusulanjärven rannalla kun käytiin Annin kanssa vähän kuvailemassa. Todellisuudessa ajettiin auto tohon rannalle, hypättiin ulos ja hytisten kuvailtiin siinä pari minuuttia ja juostiin takaisin autolle kun oli niin samperin kylmä. En panis pahakseni jos se kesä vaikka yllättäis ja tuliskin takaisin...


Oon tässä kelaillut että pitäisköhän mun kasvattaa oma hiusväri takaisin? Tiedän että siinä menisi luultavasti monta vuotta mutta oon vaan kyllästynyt tohon jatkuvaan värjäilyyn ja siihen etten osaa päättää mikä väri sopisi mulle parhaiten.. Leikkelin tossa yksi päivä reilut viisi senttiä latvoista pois kun ne oli niin huonossa kunnossa sen värinpoisto aineen takia. Nää kuvat on otettu ennen sitä joten noissa ei näy ne "uudet hiukset". Ei se ero vanhoihin ole mikään huomattava mutta nyt hiukset näyttää ainakin paksummilta kun ei oo sellasia rotan häntä latvoja enään.
Mun oma hiustenvärihän on jotain maantienharmaan ja tumman blondin väliltä ja en oikeastaan edes muista milloin viimeksi mulla oli oma väri päässä. Luultavasti joskus ala- yläasteen aikoihin.. Ja jos se väri olisikin tylsä maantienharmaa niin ainahan voisi laittaa vähän blondeja raitoja piristämään ilmettä. Mitä ootte mieltä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti