perjantai 12. joulukuuta 2014

Still alive

Tänään mun teki pitkästä aikaa mieli avata blogi ja tulla kirjoittelemaan tänne. Väkisin tehdyt postaukset ei oo kivaa luettavaa enkä halua olla myöskään sellainen bloggaaja joka selittelee ummet ja lammet ja keksii tekosyitä miksei ole päivittänyt blogia. Mulla syy on yksinkertainen. Inspiraatio blogin suhteen on ollut aika nollassa joten en oo vaan jaksanut uhrata ajatustakaan blogille ennen kuin taas tänään.

 
 
Sisustuskärpäsen purema ei oo vieläkään hellittänyt ja ostinkin netistä tollasen kivan seinätekstin. Ton laittaminen oli kyllä yllättävän haastavaa ja yhessä vaiheessa teki jo mieli luovuttaa mutta lopulta sainkin kun sainkin ton seinälle.
 
 
Luurikin sai vähän uutta ilmettä kun tilasin samalla ton tekstin kanssa uudet ihkut Hello Kitty kuoret. Mun mielestä ei oo koskaan liian vanha Hello Kitty kuorille ;D Vaatteet onkin sitten eri asia..
 
 
Löysin pari viikkoa sitten kirpparilta paljetti "uggit" parilla eurolla. Mulla on myös beiget uggit mutta ne alkaa olemaan puoliksi jo harmaat jostain syystä... Uggeja ei ilmeisesti pitäis ikinä käyttää kurakeleillä :D... Siks noi mustat oli hyvä löytö kun niissä ei kura hirveemmin näy.
 
Onko teillä minkälaisia viikonloppu suunnitelmia? :) Mulla ei oo oikeestaan mitään ihmeempää. Viimeviikonloppuna olin Helsingissä moikkaamassa iskää ja pikkubroidia sekä kävin jäähallin kirppiksellä. Tänä viikonloppuna voisi ehkä nähdä kavereita kun J:lläkin on jotain työjuttuja koko lauantai.
 
Hyvää viikonloppua ♥ !
 

3 kommenttia:

  1. mul on noi ihan samat ugit haha :DD t. baux

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha teo sanoki et aika bauxmaiset kengät sul :DD

      Poista