lauantai 10. tammikuuta 2015

Juurikasvu Edward


Just kun pari postausta sitten totesin että mun juuri kasvu alkaa sulautumaan jo suht hyvin mun värjättyyn hiusten osaan niin sitten näin nää kuvat eiliseltä.. En vaan haluais enää tehdä yhtään värinpoistoa tai oon kohta kalju..
En oikeastaan edes ole varma mitä haluaisin mun hiuksille tehdä, ehkä eniten juuri kasvattaa sen oman värin takas mutta siinä saattaa mennä ikä ja terveys joten jos teillä on jotain ehdotuksia niin heittäkääs niitä ilmoille :) Oon nyt aika avoin kaikille ehdotuksille sillä en kyllä nyt yhtään tykkää näistä hiuksista tällähetkellä.. Eli.. Blondit, brunetet, mustat, punaiset, VIHREÄT? tell me!

 
Oon taas viimepäivinä harrastanut nettishoppailua kun ei täällä tuppukylässä voi tota oikeeta shoppailuakaan kovin hyvin harjoittaa :D  Tilasin Choiesilta aivan ihanan camo kuosisen crop topin ja kun se eilen tuli postista niin ei terve se näytti typerältä mun päällä :'D Se oli ensinnäkin koon liian pieni joten näytin joltain wannabe Lara Croftilta... Hintaa sillä ei onneks ollut niin paljoa että pitäis ruveta palauttelee joten laitoin sen vaan suoraan febe kirpparille myyntiin.. Samaten kuin noi mun kuvissa näkyvät kengätkin.. Vaikka noi on kokoa 40 ja tuntui liikkeessä hyviltä niin noi on yhtä jäykät kuin jotkut ratsastussaappaat ja noi ei anna tuumaakaan periks eli kun noilla kävelee niin ottaa varpaat kokoajan kiinni.. Jos saan noi myytyä niin pitää käydä kattomassa siellä kaupassa josko noita olisi vielä kokoa 41 jäljellä...
 
 
Oon omistanut mun elämän aikana varmaan 15 crop toppia ja tasan yhtä oon tainnut julkisesti käyttää.. Ne on vähän sama juttu kuin korkkarit. Aina niitä hamstraa muttei kuitenkaan ikinä viitsi tai kehtaa käyttää.
 
Arvatkaas muuten minne meikäläinen lähtee maanantaina? No ruotsiin! Lähdetään risteilylle viiden tai kuuden hengen porukalla  ja Samuelkin tulee mukaan niin saa siitäkin tänne sitten hieman uutta kuvamateriaalia. On meinaan kasvanut jo tosi paljon viime kuvista.

16 kommenttia:

  1. Millä kameran asetuksilla kuvaat kun saat noin sumean taustan? :) Mä en tiedä mitä teen väärin oman kameran kanssa, kun en saa taustaa sumeaksi =/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. emmä oikeestaan tiedä mitään mun kameran asetuksista vaan kuvaan aina niillä perusasetuksilla :D muokkaan ton taustan sumeeks vasta jälkeenpäin Windows 8:n kuvanmuokkausohjelmalla :)

      Poista
  2. Kannattaa mennä kampaajalle ja antaa vapaat kädet! Tottakai kannattaa omia mielipiteitä kertoa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm uskaltaiskohan sitä... oon käyny kampaamolla viimeks joku viis vuotta sitten :Dd ehkä ois siis korkee aika mennä!

      Poista
  3. Kokeile hei punaisia! :) vois olla hienot

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mul oli joskus punaset mut ne pysyy hyvänä ehk kuus pesua ja sit haalistuu. Toisaalta se vois olla kyl kivaa pientä vaihtelua kun ei kestäis kovin kauaa :)

      Poista
  4. Mä kasvatan just omaa väriä periaatteessa takas, tai pohjaväri on oma mut mulla oli ne mustat hiukset niin kampaaja lähti raidoilla vaalentamaan näitä :) en ees oo tykänny hirveesti raidoista mut nää on sopivan luonnolliset! Tai kokeile jotain sävyteshampoota? En tiiä tosin ite niistä yhtään :D

    wiii haluisin ruotsiin kans!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mulla vähän sama homma että ennen oli mustat ja sitten lähin raidoittamalla näitä vaalentamaan ja nyt on tän väriset. Jos ois tosiaan kampaamossa sen tehnyt niin vois olla vähän kivemman näköiset eikä tälläset moniväriset sekamelskat :'D

      Poista
  5. Mun mielestä sulle sopii ehdottomasti brunetet tai sellaset aika tummanruskeet vois olla kivat :) mut toki jos oot tarkotuksella vaalentanu nyt niin onks sit tyhmä tummentaa taas? Mutta ei blondeja tai täysin mustia ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep munkin mielestä mulle sopii parhaiten tummat brunetet :) tekis kyl mieli värjää ne takas mut ku oon nyt niin paljon vaalentanut jo etten enää viitti värjätä tummemmiks :D

      Poista
  6. Mulla on melkein sama ongelma kenkien kanssa. Kaupassa ne tuntuu hyvältä jalassa, mut kun kotona pääset kunnolla käyttämään niin ei sit ookkaan sopivat...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep :( ja sit ku niil kävelee ekan kerran ulkona tajuaa että ne onkin pienet ni ei niit voi sit enää palauttaa ku on jo ulkona kävelty.. :/

      Poista
  7. Ei näytä pahalta juurikasvu! :)

    VastaaPoista